Verschil HA1 en Omneo1?

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Oudje37, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oudje37

    Oudje37 Bekend lid

    28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Ik vroeg me af wat het verschil is tussen de HA1 en Om eo1. Als ik de ingredienten bekijk lijkt het enige verschil dat in Omneo zetmeel zit. Is de zetmeel de reden dat babies van de omneo minder krampjes krijgen?
     
  2. Nutricia

    Nutricia Bekend lid

    4 jun 2014
    537
    0
    0
    Goedemorgen,

    Dankjewel voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

    Groetjes,

    Anne-Lotte
     
  3. Oudje37

    Oudje37 Bekend lid

    28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Dag Anne-Lotte,

    Ik stel geen vraag over de voeding van mijn kindje, ik stel een algemene productvraag. Ik ben erg benieuwd naar het verschil.

    Groeten, Nadine
     
  4. Nutricia

    Nutricia Bekend lid

    4 jun 2014
    537
    0
    0
    Goedemiddag,

    Dankjewel voor je reactie. Zoals aangegeven mogen wij vanwege wetgevingsrichtlijnen geen vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We geven je graag persoonlijk advies. Zou je ons willen bellen op ons gratis telefoonnummer 0800-022 26 26.

    Groetjes,

    Anne-Lotte- Nutricia voor jou
     

Deel Deze Pagina