verschil hero flesvoeding? 2 verpakkingen

Discussion in 'Flesvoeding' started by brownielover, Aug 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,496
    2,948
    113
    Ik denk dat een ervan van die nieuwe reclame is. Met melkvet erin ofzo? Ik zou dan gewoon voor die goedkopere gaan ;)

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Die duurdere is idd met melkvet erin. Als je op de site van Hero kijkt zie je dat wel staan met uitleg.
    Onze zoon krijgt ook melk van Hero maar nooit over gepeinsd om over te stappen naar die 'betere'. Scheelt inderdaad paar euro per pak en of het nou echt beter is.. tja... elk merk heeft zo nu en dan iets nieuws. Nieuw zal wel beter zijn en consumenten trappen daar in. het zal vast niet slecht zijn anders was het vast niet op de markt (hoop ik dan maar)

3. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ik heb laatst Dilara eens nutrasense gegeven maar eerlijk gezegd niet echt verschil hoor.
    Ze vind de gewone Hero nog lekkerder;)

4. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,155
    3,036
    113
    Nederland
    Oh dat wist ik niet zag op de site zo 123 niks staan. Maar dan ga ik gewoon voor de "oude" als dat er tegen die tijd nog is:)

5. Mommyplus

Mommyplus Actief lid

Jul 22, 2014
    358
    0
    16
    Ik vind de uitleg op de site van Hero waarom er nu ook een versie met melkvet is heel erg minimaal.
    Wat ik wel weet is dat de laatste jaren er is gebleken dat verzadigd vet zoals in melk en andere dierlijke producten voor de ontwikkeling van een baby met name ook de hersenen beter is dan alle meervoudig verzadigde plantaardige vetten. Dat is dan met name zonnebloemolie.

Dat is het enige wat ik zou kunnen bedenken. Maar om daar dan 3 euro per keer meer voor te betalen.

6. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

Mar 27, 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Ik geef de "oude" hero aan onze zoon van 2.5 week en hij doet het er prima op. Ik vind het een beetje onzin om 3 euro per pak meer te betalen dus ik blijf gewoon de oude gebruiken. Oja tip ik weet niet of je het weet maar bij een pak hero zijn 2 losse zakjes voeding in het pak. je kan bij de kruidvat een speciaal vewaarblik van hero kopen kost 3.50 geloof ik.

Share This Page