help zit er doorheen!

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door mik25, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hallo,

zal eerst ff wat vertellen. donique is 5,5 maanden oud. eerst heeft ze superveel gehuild van 3 tot 1 uur 's nachts. maar na osteopaat etc is dit beter geworden. ze heeft verborgen reflux.

alleen ik blijf een niet tevreden meisje houden. drinken uit een fles is een tijdje goed gegaan maar de merendeel van alle flessen is het tussendoor huilen huilen huilen en na de fles ook. vaak gaan we zingen of rondlopen als ze drinkt zodat ze de fles wel leegdrinkt!

alleen spelen kan ze niet. vijf minuutjes en dan is het weer vervelen. huilen. ander speeltje ofzo en dan na vijf minuten is het weer huilen.

ze krijgt nu om 8 en 20 uur. 180cc met 6 scheppen standaard en 3 scheppen nutrix met difrax m speen

en om 12 en 16 uur 180cc met 6 scheppen omneo met 2 schepjes nutriton met difrax s speen!

moet ik misschien andere voeding proberen?

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh ja ze heeft ook altijd dunne poep groen of donkergroen.

het cb heb ik net gebeld en die zeggen misschien ff paar weekjes pepti?

3. Ilse

Ilse Lactatiekundige

2 apr 2008
    1.552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    Hallo,

Wat kan ik me je gevoel goed voorstellen. Je probeert van alles en je wilt gewoon dat je kindje goed in zijn vel zit.

Helaas kan ik je niet helpen met je vragen over de verschillende kunstvoedingen. Op dit stukje van het forum beperken we ons tot borstvoeding.

Voor vragen over KV kan je het beste terecht op het CB of bij je apotheker.

Heel veel succes

Ilse

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    bedankt. waarschijnlijk is het koemelkallergie. dus we zijn inmiddels overgegaan op de pepti. en tot nu toe (drie dagen) zie ik verbetering dus nu maar hopen dat het nog beter gaat.

5. Ilse

Ilse Lactatiekundige

2 apr 2008
    1.552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    Het is fijn dat je verbetering ziet! Nu hopen dat het goed blijft gaan.

Succes

Ilse

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    thanks de osteopaat heeft ook gestest en het is inderdaad koemelkallergie!

Deel Deze Pagina