hoi, ik heb een puckababy verkocht (gekocht voor 35 euro, 2 maanden gebruikt en verkocht voor 14 euro) op mp en de ontvanger zegt dat er 2 vlekken in zitten. Deze heb ik echt niet gezien voor ik hem opstuurde. wat nu? wat zouden jullie doen.
Ik zou vragen of ze een foto toesturen ervan. Dan kun jij beoordelen of die vlek van jou komt of dat ze het zelf heeft gemaakt.
ik zit er wel mee. Eigenlijk geen zin en energie voor dit gedoe (zie onderschrift) ze wil hem zelf wassen en als het niet lukt terugsturen. ik heb voorgesteld een spenendoekje van 9 euro erachteraan te sturen. zal ik alsnog mailen?
zoals al werd gezegd: laat haar maar een foto maken van de vlek en het bewijzen dat het van jou afkomt... zij neemt het risico van op laten sturen zonder vooraf te kunnen kijken... en ze zou kunnen proberen om de vlek eruit te krijgen!!! dat spuugdoekje zou ik er echt niet achteraan sturen!!!!
Eigen risico zou ik dan maar zeggen! Maar als je zo sportief wilt zijn dan kun je hem het geld terug geven.
Ik zou vragen of ze een foto wil sturen van de vlek. Ik vind het niet netjes om het hierbij te laten zitten, als het andersom was geweest had iedereen hier volgens mij heel anders gereageerd (wat ik voorbij heb zien komen in andere topics). En als de vlek er waarschijnlijk al in had gezeten en er in de was niet uit gaat, 2 euro ofzo terugstorten.
Ik zou vragen om een foto van de vlekken. Ik vind het namelijk erg verdacht, dat dit dus iets is wat elke keer naar bovenkomt op mp. Misschien is het wel iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten?
Ik zit hier dus met t zelfde! Verkocht gister via mp een elecktrische zit auto. Hij reed hier nog en de lichten deden t alleen de accu moest goed opgeladen worden. En vanmiddag belde die man dat ie t niet meer deed, zelfs de lichten niet meer! ( ondertussen zei die wel dat ie m met zn zoon even na had gekeken en de accu ook! ). Als ie er zelf aan gaat prutsen daar kan ik ook niets aan doen! Ik zou niks nasturen. Als jij hem in goede staat hebt verstuurd dan is het goed.. net wat de andere dames al zeiden, had ze hem maar moeten komen ophalen!
ik zou er helemaal NIETS achteraan sturen. Het is jammer als het echt zo blijkt te zijn, maar dat is het risico van marktplaats. Je koopt tweedehandsartikelen!! En het is maar 14 euro.. sorry, maar ik geloof even niet in de goede bedoelingen van de koper!!!
mee eens. Ik vind het trouwens wel raar te lezen dat het blijkbaar zo makkelijk afgedaan word. Als ik iets op mp koop maar het is te ver weg om het op te halen dan laat ik het opsturen. Vraag ik er dan om om een artikel te ontvangen die niet deugd? Want dan is het eigen schuld? Ts ik zeg hiermee niet dat je een niet deugelijk product hebt gestuurd. Natuurlijk bestaan er ook mensen die niet eerlijk zijn helaas. Ik had het over het algemeen even.
Niks er achteraan sturen! Eigen risico.. Dat kun je krijgen met mp, en daarbij als jij er zeker van bent dat er geen vlekken in zaten dan wil ze waarschijnlijk hem gewoon voor een prikkie hebben,.. terwijl ze dat dus al heeft
beetje dubieus, ten eertste sterkte met je kleintjes! kan me niet voorstellen dat je 2 vlekken over t hoofd zou zien, 1 zou kunnen 2 valt te veel op en t is toch beetje t risico van mp ik heb ook een keer een broekje van mp waar de knopen van bleken te missen had ikzelf ook maar beter op de foto moeten kijken
ik zou ook vragen voor een foto van de vlekken en in hetzelfde mailtje alvast excuses aanbieden dat je het niet gezien hebt. Mocht het nou terecht zijn (dat je de vlekken niet gezien hebt) kun je tegenmoet komen door iets terug te storten OF door het terug te laten sturen. (zij betaalt dan de extra verzendkosten en jij geeft haar die 14 euro terug),. Tenminste zo zou ik het doen......