Goodmorning ladies, Mijn man draagt sinds het overlijden van mijn vader zijn kettinkje, maar er zit geen hangertje aan. Nu is hij binnenkort jarig en nu vond ik het een mooi idee om hem een hangertje cadeau te doen met een foto van onze dochter erin gegraveerd. Maar ergens twijfel ik omdat ik zulke hangers associeer met een herinnering aan een dierbare die overleden is. Wat vinden jullie? even een foto erbij
tja.. ik snap je... de oma van m'n man heeft ook zo'n kettinkje met opa eraan.. die dus ook overleden is. Ik zou er dus ook niet zo snel voor kiezen... eerder voor zo'n dogtag hanger denk ik; https://mamakado.nl/cadeau-voor/papa-of-opa/
En als je nu de naam en/of de geboortedatum van jullie dochter laat graveren? Eventueel kun je er dan ook nog voor kiezen aan de achterkant de foto te laten graveren.
Ik vind zelf dat dat niet uitmaakt. Je kiest zoiets voor iemand die je dierbaar is. Zowel een levende als een overledene kan een dierbare zijn. In het topic over een tatoeage met vingerafdruk van vorige week las ik ook veel dat veel mensen dat alleen maar oké vinden als het om een overleden iemand gaat. Ik vind dat echt onzin.
Ik ga er nog even over nadenken. Misschien een hangertje met naam en geboortedatum inderdaad wel een idee! Lijkt me namelijk vreselijk als er mensen zijn die gaan vragen of ze misschien is overleden.