Verschil hyperventilatie / paniekaanval

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 23 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    Vind het eigenlijk wel veel weg hebben van een paniekaanval hoor... iig een flinke reactie op de emotionele stress.

Veel sterkte...

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    wat vervelend om te horen..
    Veel sterkte! Doe vooral wat jij goed vindt voelen!

3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    :cry:❤️

Ga alsjeblieft naar je vader toe met je kinderen en probeer je angst opzij te zetten. Jullie hebben elkaar nodig.

Marti, Zonnestralen, Neuzeke en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat was ik vandaag van plan en nu worden ze vandaag beide snot verkouden en zoon met keelpijn wakker. Kijk het aan tot morgen en anders maak ik een testafspraak en kunnen we eventueel van het weekend gaan. Ik ben zo bang en verdrietig en lichamelijk zit alles zo tegen. Ik blijf sinds maandag braken na alles wat ik eet en drink en ga me steeds ellendiger en slapper voelen en blijf huilen. Ik wil niet dat hij zich zorgen over mij gaat maken.

5. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @GossipGirlxoxo Ik heb alleen dit topic gelezen. Hopelijk vindt je het niet vervelend en anders gewoon negeren.. maar ga!! Desnoods vandaag alleen en dan met de kinderen als die minder/niet meer verkouden zijn.. ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt. Maar ik ben bang voor je dat je ongelooflijk spijt krijgt als je niet gaat :(

6. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Oh wat snap ik je angst!
    Maar ik sluit me wel aan bij de anderen, ga er toch heen. Kijk of je eens snel test kan doen ergens, ga desnoods nu alleen. Ik zou het zo verdrietig vinden als je het jezelf kwalijk gaat nemen als je hem niet meer voldoende hebt kunnen zien.
    Ik begreep dat je vader zware copd heeft (correct me if I’m wrong) dus ik snap dat je Corona buiten de deur wil houden.
    Maar zijn wens is zo duidelijk en je wil die laatste momenten samen echt hebben.
    Het moet als een onmenselijk gevecht voelen, geen wonder dat je lichaam op is. Kom jezelf hierin tegenmoet door toch te gaan en verder echt heel lief voor jezelf te zijn. Ongelooflijk veel sterkte gewenst!

7. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Geen woorden voor hoe erg ik dit vind, heel veel sterkte. Kun je je niet laten testen op voorhand, als je negatief bent weet je dat je dat je het op dat moment niet hebt. Geen idee hoor, ik zeg maar wat he. Misschien brengt dat je rust. In de snelteststraat heb je binnen een kwartier de uitslag.

8. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Vaders en moeders zijn er om zich zorgen te maken, dat hoort bij het ouder zijn omdat je onvoorwaardelijk van je kind houd, hoe oud of jong je kinderen ook zijn. Probeer dat los te laten. Maak vandaag de afspraak en laat je testen, je gaat zo’n spijt krijgen als je er niet naartoe gaat.
    Het feit dat je nu weinig binnenhoud is niet raar, dat is een natuurlijke reactie.

Zonnestralen en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
    Dit klinkt als paniekaanval en tegen overspannenheid aan... veel sterkte @GossipGirlxoxo en ga alsjeblieft naar je vader, vergeeft het jezelf nooit als het te laat is!

10. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Sluit me aan bij de rest, het vader is heel duidelijk nu en ik denk dat je spijt krijgt als je zijn wens negeert...
    Hij heeft jou nu nodig en neemt de angst voor corona voor lief hierin, dat is helder en zal waarschijnlijk voor hem geen verschil met uit maken. Gewoon zijn kinderen en kleinkinderen nog zien maakt voor hem (en uiteindelijk voor jullie) wel een heel groot verschil. Nu en straks.

11. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Oppas regelen, goed douchen, schone kleren aan, direct het huis verlaten zonder contact met kids, (omdat ze verkouden zijn) mondkapje op, handen daar nogmaals goed wassen en desinfecteren.

Gewoon gaan zonder de kinderen.
    Je lichaam weet al dat je wilt gaan, alleen jij nog.

12. GossipGirlxoxo

Van deze zin moet ik zo hard huilen. Denk dat dat nu het hele probleem is.

Malbec vindt dit leuk.
  13. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Het voelt raar om berichten te liken met dit onderwerp. Maar @Eenkadootje verwoordt het heel mooi.

Luckyme96 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  14. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    @GossipGirlxoxo gaan! Hop hop. Even zonder je verkouden kinderen. Je hoeft niet sterk te zijn. Wees niet bang om in te storten. Het is je vader. Ouders blijven tot het laatst voor hun kinderen zorgen. Ga zo veel mogelijk naar hem toe. Dat is zijn uitdrukkelijke wens, en volgens mij ook die van jou.

NiVa0230 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.729
    18.831
    113
    Vrouw
    Het is uw vader zijn wens.
    Hijzelf weet wss ook dat het risico met zich meebrengt maar heeft zijn keuze gemaakt en aangegeven wat hij wil.

Ik zou zelf ook nog een dagje aankijken wat het word met de kinderen hun verkoudheid en erna (zelfs al is het niet wat jijzelf zou doen) richting uw vader gaan.

Dikke knuffel.

16. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
  17. GossipGirlxoxo

Nee nog niet, kon het ook gewoon niet lichamelijk. Man heeft snel tests voor ons besteld. Vandaag ben ik weer een beetje rustig. En als de tests morgen of overmorgen binnen zijn ga ik zonder angst en spanning erheen en kan ik ze eindelijk knuffelen ❤

Loveischocola vindt dit leuk.
  18. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.257
    12.633
    113
    Vrouw
    Dat zal jullie allemaal goed doen ❤️ Je kan sommige dingen helaas niet over doen, geniet ervan en maak mooie herinneringen samen om te koesteren

NiVa0230, Neuzeke en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  19. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

@GossipGirlxoxo , ik weet dat we het niet altijd eens zijn over dingen, maar ik wil je hier graag toch even een hart onder de riem steken.
    Vier jaar geleden maakte ik hetzelfde (zij het omgekeerd) mee. Mijn papa ging voor een routine operatie het ziekenhuis in. Daar is uitgezaaide longkanker ontdekt (per toeval dus) en 10 dagen later is hij overleden. Die laatste avond wisten/voelden we dat hij die nacht zou sterven. We zouden bij hem blijven. Hij gaf aan dit niet te willen, we moesten maar naar huis gaan. Ik kon dit niet. Ik wou hem niet alleen laten sterven. Ik ben toch even gebleven, maar hij bleef aangeven dat hij wou dat ik naar huis ging. Tegen mijn gevoel in ben ik toch naar huis gegaan. Hoeveel moeite me het ook heeft gekost. Nog voor ik thuis was, kreeg ik telefoon dat het voorbij was. Hij had echt gewacht tot hij alleen was. Voor mezelf heb ik het er soms nog moeilijk mee, maar het is voor mij een grote troost te weten dat ik zijn laatste wens heb gerespecteerd (tegen mijn gevoel in).
    Ik weet hoe moeilijk het is je eigen gevoelens aan de kant te zetten. Ze zijn niet fout, ze zijn er en ze mogen er zijn, maar soms moet je ze even aan de kant zetten. Het is misschien wat cru gezegd. Dit is het einde van jouw papa zijn leven. Laat hem dat einde zelf schrijven en regisseren. Hoe moeilijk ook voor jou op dit moment. Later zal jou dat veel troost geven.
    Sterkte

NiVa0230 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina