hoi hoi Ik vroeg me af of ik de baby al kan voelen,want ik heb al twee keizersnedes gehad en ik voel soms echt wat bewegen,en mijn verloskundige zei dat je pas iets voelt met 20 weken,en mijn buik is heel erg gevoelig aan de onderkant na die twee keizersnedes. Weten jullie daar misschien iets van of iets over gehoort?? Ik kan namelijk niet echt over dit onderwerp iets vinden. Ik ben nu bijna 14 weken zwanger en ik voel iets vanaf een weekje. Alvast erg bedankt voor het lezen. Groetjes van esther
Hoi Esther, In principe lijkt het me nog niet dat je de baby voelt. Toch vaak pas wat later, maar zeg nooit nooit, de natuur blijft verbazen. Het kan ook goed te maken hebben me de vorige twee keizersnedes; er is littekenweefsel ontstaan, hetgeen wat gevoelig kan worden, nu de baarmoeder weer aan het groeien is. Dit kan verder gelukkig geen kwaad. Lonneke
Hoi Lonneke bedankt voor uw reaktie en ik wacht het af. Ik voel het maar heel af en toe vandaar dat ik er nieuwsgierig naar was. Je leest er heel weinig over. Groetjes van Esther.