Oké als je eisprong eraan komt heb je rauw eiwitachtige afscheiding ....zeggen ze. Maar als je je eisprong gehad hebt heb je dan ook last van afscheiding en hoe ziet het er dan uit? Ik heb vandaag opeens last van witte afscheiding..... Dus ik ben op zoek naar ervaringen hoe het bij jullie ging. Dus niet om me te vertellen hoe het hoort te zijn maar hoe het bij jullie gaat de stages van afscheiding
Ben ik ook wel benieuwd naar hoe het bij anderen is Ik heb net mn eisprong gehad, en tijdens de vruchtbare dagen heb ik merkbaar rauw eiwit achtig afscheiding. Nu zit ik een dag of 2 na de vermoedelijke eisprong en heb ik geen afscheiding meer. Ben benieuwd of het nog gaat komen want dat verschilt nogal eens per ronde. Soms heb ik een paar dagen voor nod weer last van afscheiding maar toch anders als tijdens de vruchtbare dagen. Dan is het waterig en niet rekbaar, weet niet hoe ik het moet uitleggen, hopelijk ben ik wel duidelijk :'-) Lees wel vaak dat witte afscheiding voor nod best een goed teken kan zijn van een zwangerschap. Althans veel zwangeren beschrijven dit later als een symptoom ;- )
Hey lov, Ik heb na mn menstruatie vaak een paar droge dagen daarna wat wittige afschrijving hoe dichter bij me ei we komen doorzichtiger t word. Nu heb ik 6 dagen geleden mn eisprong gehad en merkte ook al op dat ik behoorlijk wat meer wittige afscheiding heb. Wat dit nou is dat weet ik niet en wat t betekend ook niet. Nog 8 dagen te gaan aftellen dus maar
Ahh ik ben ook benieuwd. Ik heb deze maand niet heel duidelijk die eisprong-afscheiding gehad, maar ja we waren ook fanatiek aant klussen dus ik weet soms ook niet of het "restanten" zijn, of afscheiding. Nu soms wel nattigheid, maar niet zoveel als dat ik weleens gehad heb. Het is maar weer afwachten... en anders gaan we vrolijk de 3e ronde in.
Herkenbaar dat je je afvraagt of het restanten waren hahahahaha.... Ik vindt het dus altijd moeilijk die afscheiding....
Na eisprong nog een paar dagen eiwitachtig dat de bm verlaat, dan een paar droge dagen en voor ongi wit cremig. De keer dat ik zwanger was, was ik na mijn ei relatief droog, nu nog steeds.. Dus dat je veel verlies hebt als je zwanger bent, is niet altijd waar
Ik heb altijd waterige afscheiding voor mijn eisprong. Soms eiwit maar meestal alleen maar waterig. Na mijn eisprong witte 'creamy' afscheiding tot nod. Soms meteen na mijn eisprong, soms paar dagen later. Maar bij mij betekent het echt dat mijn eisprong is geweest.
Ik heb vorige week ook wat gekke waterige afscheiding gehad maar op de een of andere manier schenk ik daar niet zoveel aandacht aan omdat ik dan ook denk.....dat is van de sex hahahah
Je moet dan ook niet in opgewonden toestand voelen. Ik doe het gewoon 's morgens als ik slaperig op de wc zit.
Nee ik bedoel meer dat je wel eens dingen ziet wat betreft afscheiding maar je gewoon niet zeker weet waarvan het is.
Foto? hahaha nee geintje.... Ik kan er ook geen wijs uit hoor, is het nou slijmerig doorzichtig, wit, zou het sperma zijn?? Van de week een gelige slijmprop (nog topic over geopend hier) Snap er ook weinig van.
Zoals ik dus van de week al zei: Ik wil een luikje in mijn buikje Dan kan ik zelf naar binnen kijken zo nu en dan, maar helaas is Onze-Lieve-Heer vergeten ons vrouwen dat te geven........
Tjah moeilijk moeilijk! En vooral ook omdat het bij iedereen zo anders is. Maar we zijn allemaal op zoek naar DAT ene verhaal waar we onszelf in herkennen, of ter vergelijking..... Vandaag hele dag wat afscheiding, maar gisteravond seks gehad, dus durf niet te zeggen waar dat van komt. En ik las ook ergens dat als je na de seks weinig restanten (hehe) terug vind, dit een teken is dat je baarmoedermond goed openstond? En dat als je dan toevallig niet veel eiwitachtige afscheiding hebt, deze slijmdraden het "zaad begeleiden naar de juiste plek"? Wat is daar precies van waar? Want laatst toen we bezig waren geweest heb ik er weinig van teruggevonden zeg maar (ik dacht bijna dattie gefaked had whaahaha grapje hoor, maar zo leek het echt) terwijl het gisteravond wel zo was dat er ook meteen weer veel uit droop zeg maar. Jaja, wat weer een details.
Menstruatie. Droog. Eggwhite waterig mix kan dagen tot 2 weken duren ( lange cyclus) dag van eisprong slaat eggwhite om naar wit creamy. Erna creamy tot aan ongi soms keer dag droog. Heel duidelijk voor eisprong helder doorzichtig. Op eisprong mix. Na eisprong wit.
O en na eisprong ook weleens eggwhite wat meer op half gedroogde lijm lijkt haha maar dit is dan niet helder van kleur. ( lekker plastisch)