Beetje rare vraag...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikkeook, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Maar als je na de sex meteen moet plassen en het sperma komt er meteen weer uit is dit minder goed ivm met bevruchting?
    Kun je beter even wachten?
    Heb er ook wel dagen bij dat het einde van de volgende dag er nog sperma uitlekt hoe gaat dat bij jullie?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nee hoor dat is helemaal niet erg. het sperma wat er na de tijd uitloopt is "slecht" sperma, oftewel die zaadcellen zijn de verliezers van de wedstrijd ;) er komt nog genoeg spermacellen die wel richting je eileiders en eierstokken zijn geschoten.
    Ik ben nooit blijven liggen, is ook niet zo heel goed wanneer je gevoelig bent voor blaasontstekingen, maar ben wel drie keer vlot zwanger geweest (2 maal 4e ronde en 1 keer eerste)

3. logo

logo Niet meer actief

Ik moet ook wel eens plassen hoor. Dat is normaal volgens mij. En als je niet gaat plassen heb ik gehoord dat je kans hebt ook een blaasontsteking (als je er vatbaar voor bent). Of dit echt waar is weet ik niet.
    Het beste is wel om even te blijven liggen.

4. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Er wordt geadviseerd 10 minuten te blijven liggen, zodat de zaadcellen de tijd krijgen, maar ik moet zeggen dat ik dat echt niet zo lang doe. Het is normaal dat je daarna moet plassen, en de volgende dag kun je er ook nog last van hebben (tijdens je nachtrust lig je plat, en wanneer je op staat gaat de zwaartekracht zijn werk doen!:p)

De ejaculatie gaat met een flinke kracht en snelheid, dus denk niet dat de kans meteen drastisch minder wordt als je wat korter blijft liggen. Maar mocht je moeite hebben met zwanger worden, zou ik er zeker ff de tijd voor nemen, is een kleine moeite natuurlijk.

5. Ik moet altijd direct gaan plassen (gevoelig voor blaasontstekingen) en ik was al zwanger voor we officieel waren begonnen met klussen ;)

dus het hoeft in elk geval geen invloed te hebben.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maakt niks uit hoor :)

7. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Nou ik ben benieuwd of t deze ronde blijft "plakken"

8. Bayeux12

Bayeux12 Actief lid

11 dec 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ooit eens een nacht niet naar de WC gegaan en heb toen de dag erna de hele dag een branderig gevoel gehad, heel irritant. Ik blijf meestal even liggen, en ga dan naar de WC. Als je gelijk weg rent vind ik ook zo'n dood doener.

9. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik blijf wel minstens een kwartiertje liggen voor de zekerheid. Wat er daarna nog uitloopt maakt niet uit in ieder geval.

10. femmie123

femmie123 Lid

26 feb 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    deze vraag had ik inderdaad laatst ook gesteld, maar het schijnt dus dat de zaadcellen direct naar de baarmoeder schieten...
    Dus ik ga nu voortaan ook heerlijk plassen wanneer ik moet;)

11. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Tjee, ik moet nooit plassen. Daar ben ik meestal te moe voor, hahahah! Lekker de volgende dag plassen. Ben dan blijkbaar niet gevoelig voor blaasonsteking. Ligt dat trouwens ook niet beetje aan de man? Bij een ex had ik ALTIJD blaasontsteking, of ik nou wel of niet ging plassen na die tijd.. bij mn huidige vriend heb ik nog NOOIT blaasonsteking gehad.....

12. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Toevallig vroeg ik me gister hetzelfde af. Heb op een gegeven ogenblik 3 blaasontstekingen in 1,5 jr tijd en een jaar later nog een nierbekkenontsteking gehad, dus ga altijd naar de wc. Maar een paar minuutjes blijven liggen zal denk ik geen probleem zijn. Dus bedankt voor de info.

Deel Deze Pagina