Haha ik kom daar ook nooit wijs uit. Weet vaak niet of het van mezelf is of een restant van een gezellige avond. Al kun je het wel met afvegen makkelijk onderscheiden. As in: sperma is een stuk glibberiger en met afvegen ben je ineens een stuk verder naar achteren dan dat de bedoeling was haha. Althans, dat heb ik
Je moet afscheiding bij de baarmoedermondd weghalen, niet bij het afvegen.... Beste is met 2 vingers en kijken of het rekbaar is.
Dit lees ik voor het eerst in de geschiedenis. Hoezo moet dat? Gelukkig hoef ik dat niet te doen want merk zelf mooi verschil w.b afscheiding in mijn cyclus en dit dan gewoon tijdens het afvegen. En zie het ook niet zitten eerlijk gezegd om telkens te 'wroeten' naar afscheiding Leen82. Klopt heb ik ook
Lijkt me ook dezelfde afscheiding die van binnen zit en die wat naar buiten komt niet Maar zou best kunnen hoor
Ik denk dat je baarmoeder het sowieso naar buiten stuurt, helemaal op de dag dat je het vruchtbaarst bent, dat heb ik althans wel, en lang leve de ovulatie testen om te controleren of je vagigi gelijk heeft :-D En ja het zou best kunnen hoor, misschien voor vrouwen die weinig afscheiding verliezen tijdens de vruchtbare dagen
*gniffel* ja om het bij de echte naam te noemen, weet niet of dat mag met de nieuwe regels dus dan maar even zo :-D Ik verlies trouwens nu echt helemaal niets, moet nog minstens 9dg tot het testen, maar ben kurk droog, geen spoortje afscheiding.
Dat klopt hoor dat je het vanbinnen moet weghalen aan je bmm ( dat slurfje, door er een paar keer rond te draaien) anders heb je oud slijm... Het heeft de weg naar beneden al helemaal afgelegd e...
Hoii ik heb vaak zo 1 dag voor me eisprong rauw eiwitte afscheiding.. daarna 2-3 dagen nog steeds. daarna word het dunne witte 1 dag daarna ben ik droog hahaha...
Om het bij je baarmoeder weg te halen heb nieuwe rekbaar slijm als het eruit komt met afvegen is t vaak al wat ouder.. Daarom heb je de billingsmethode. Zwanger worden: billingsmethode (bestuderen afscheiding) | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Ik heb ook een vraag..zit qua cyclus op dag 63 en heb nu echt witte (draderige) afscheiding... Had al een test gedaan 2-3 weken geleden maar die was negatief...
Euuhw, slurfje?? Ik ben even de weg kwijt muhaha! Ik ben nu alleen nog wat nattig steeds, maar dat zal ook wel zeker helemaal geen aanwijzing zijn voor iets! Ik denk steeds dat ik veel slijm voel loskomen, maar eenmaal op de wc dan niets te vinden. Noppes, nada... Ik word voor 't zootje gehouden door mn eigen lichaam.
Hahahha oopss.... De vraag was dus of iemand weet wat dit kan zijn aanfezien ik wel altijd langere cyclussen heb maar altijd onder de 50 dagen... Bijna altijd 42-45-41 ... En dit is dan wel een uitschieter...
Weer negatief getest.. Word er niet goed van... Pfff kweet ook niet hoe t hoort te voelen vanbinnen (klinkt weer lekker onsmakelijk) k lees hier dat er gezegt word dat t hard voelt als het gesloten is en dat je ook voelt als het open is maar t voelt eigenlijk altijd hetzelfde... Ik zal er wel te ongeduldig voor zijn hihi