Aankomend weekend gaan wij een weekend weg..met 3 volwassenen en 4 kids in leeftijd van 1-5 jaar. Welk park is leuker, Weerterbergen of Katjeskelder?
Ik vind persoonlijk de katjeskelder erg leuk! Veel speeltuintjes. Niet een enorm zwembad, maar lekker overzichtelijk...
Wij zijn een keer naar de katjeskelder geweest, maar ik vond het daar wel erg vies heel eerlijk gezegd. Vooral het huisje en het zwembad.
Wij zijn naar weerterbergen geweest afgelopen zomer. Wat gedateerd huisje, maar heerlijk afgezette tuin met zandbak, leuk zwembad, genoeg speelplekjes en ook binnen nog genoeg te doen (al was het klimding voor de middelste nog niet echt geschikt en was de oudste dus aan het klimmen terwijl er voor haar niets was).
Ik vond de katjeskelder op zich leuk, maar wel een verouderd park. Weerterbergen ben ik niet geweest.
Weerterbergen heeft groter zwembad, katjeskelder is best klein, maar voor die leeftijden nog wel leuk. Katjeskelder is alleen leuk als je een luxe huisje neemt, die gewone zijn echt oud en soort van vervallen..
Weerterbergen zeker weten! Ontzettend leuk voor kinderen, groot buiten speelgoederen en binnen ook groot voor kids. Leuk zwembad ook. Wij gaan er zeker eens per jaar naartoe.