Het lukt me niet... wat ik ook probeer. Shakes, Sonja, calorieën tellen, dieetiste, weight watchers.... Ik hou het 1, max 2 weken vol en dan gaat het fout. Ik kan gewoon de verleidingen niet weerstaan. Hoe is het jullie gelukt? En hoe lang het je er over gedaan? Ik heb net online gelezen dat succesverhalen ( liefst met foto's) erg motiverend zijn dus kom maar op met jullie verhalen...
Het geheim van slanke mensen heeft mij erg geholpen. Ik heb meegedaan aan een Facebook workshop en heb het boek gekocht. De website geeft veel uitleg en sprak mij erg aan. Maar ik moet daarbij zeggen dat ik geen overgewicht heb en dat het bij mij ging om 3 tot 5 kilo verliezen en vooral anders naar eten kijken. Misschien dat je er toch wat aan hebt. De dames van de workshop die ik volgende hebben goede resultaten gehaald.
Ben je dat boek echt nodig? Ik heb hem laatst in huis gehad via bol.com en hem uitgelezen. Ik heb hem daarna toch weer terug gestuurd. Ik heb me overigens wel ingeschreven voor de workshop die 2 september start.
Ik eet koolhydraatbeperkt, bevalt me goed, hoop van mijn suikerverslaving af te komen en toch voelt het niet als een dieet met allemaal lekkere kaasjes en salades, haha.
Zelf niet echt aan het diëten geweest, was niet nodig. Maar Ducan is echt een aanrader. Mijn zus en moeder zijn superveel afgevallen hiermee. Je mag heel veel eten, veel eiwitten. Is goed vol te houden! Veel succes!
Als je de discipline niet kunt opbrengen is alles moeilijk vol te houden denk ik! Ik doe zelf Weight Watchers en daarbij beperk ik heel erg de koolhydraten. Voor mij werkt dit heel goed, ben er eerder al 20 kilo mee afgevallen en nu alweer 5. Het gaat niet snel, maar dat hoeft ook niet... juist niet
Het hele idee gaat om mindset en hoe je dat kunt veranderen. Je krijgt wekelijks korte clips maar het boek geeft veel meer inzicht en ook menu's. En niet lullig bedoeld maar je gaat er helemaal voor en niet half toch? Je mag het boek wel van mij lenen hoor. Ik stuur het wel naar je op mits ik het in dezelfde staat terug krijg.
Wat een lief aanbod van je. Je boek uitlenen aan een vreemde. Ik heb alleen een fobie voor lenen. Toch bedankt! Ik heb het boek terug gestuurd omdat ik het niet zag zitten. Misschien moet ik het toch maar weer bestellen.
Ik woog op mijn hoogtepunt 98 kilo. Ik weeg nu 80 kilo. Ik ben dus bijna 20 kilo afgevallen, het enige wat ik heb gedaan is geen snacks meer eten zoals chips, koek en snoep. En nog steeds eet ik amper snacks. Ik koop weleens een zak chips en dan neem ik een schaaltje, maar een week later ligt de rest nog in de kast.
Ik moet eerlijk zijn mij heeft het veel moeite gekost en het kost nog steeds ontzettend veel moeite. Ik heb nou nog steeds regelmatig dat ik terug val in mijn oude eetgedrag. Dan word ik weer boos op mezelf en dan gaat het even goed en naar een tijdje weer even fout tja. Maar ik ben nou al 17 kilo afgevallen doormiddel van hulp met en dietiste in het begin want naar de 2e keer kon ze mij niet meer zoveel wijs maken ik weet zelf ook dondersgoed wat ik fout doe. En ik ben er bij gaan sporten niet zwaar maar een uurtje wandelen met de hond en ongeveer 3x in de week op mijn hometrainen. Dus alleen maar door anders te gaan eten en een beetje meer beweging ben ik zoveel afgevallen. Geen shakes of calorien tellen of andere raren dingen. Gewoon bewust zijn van wat je eet!! Het enigste advies wat ik kan geven is dat je echt er vierkant achter moet staan en ja je moet echt hard zijn voor jezelf. Mij is de extra schop onder mijn kont geweest omdat anders onze kinderwens op pauze werd gezet zolang ik niet afviel. Maar nou ik zoveel ben afgevallen en het verschil zie wil ik nooit meer zo zwaar worden dus dat is de motivatie. Ik wens je er veel succes mee
Ok.... das goedkoop boeken lezen. Naar mijn idee niet netjes om te doen. Je koopt het om te houden, niet om te lezen en daarna weer terug te sturen. Voelt als diefstal. Even ontopic .. discipline is het enige dieet wat werkt. Ik eet geen snoep/chips etc meer en vervang dat voor fruit. Verder let ik op het aantal calorieen en eet ik koolhydraten arm broid en veel salades. Ik ben nu 7 kilo afgevallen in 8 weken tijd (tussendoor vakantie gehad en toen een kiloaangekomen). Mijn idee en ervaring... als je te snel te veel gaat afvalken (crashen), hou je het maar kort vol en vliegen de kilo's er daarna weer aan.
Je wilt het blijkbaar niet graag genoeg. Anders hou je vol en laat je je door niets of tegen houden. iedereen kan je wel tips gaan geven. Maar je zal na 2 weken weer stranden.
Veel bewegen en bij houden wat je eet.... Misschien dat je dan meer inzicht krijgt. Je laat vanzelf dingen staan... Als je echt wil afvallen.
Hier ook de motivatie eindélijk gevonden! Hier nu in 2 weken tijd 4 kilo kwijt. Frisdrank en chips laten staan en alles met mate. Je bent aan het lijnen en niet aan het lijden. Na 20.00 uur niets meer eten en 2 liter water drinken per dag. Hou je streefgewicht voor ogen en op een gegeven moment merk je het aan je kleding en krijg je reacties van andere. Dit stimuleert zeker. Eet voldoende, dat wil zeggen om de twee uur. Fruit, Franse magere kwark, snack a jack of een handje noten. Succes ermee!
Mee eens. TS schrijft het volgende: Dus wát voor dieet dan ook, het gaat NIET werken zodra die knop niet voor 100% om is. Zo is dat met alles.. Je kan bijv ook niet stoppen met roken als je er maar 80% achter staat ipv 100 Als je ECHT zoooo graag wil afvallen (en medisch is verder alles oké) dan gaat dat ook lukken, maar die knop moet volledig om en je moet er volledig voor gaan Hier in 6 maanden tijd 21 kilo afgevallen. Ben nu zelfs 16 kilo lichter als voor de zwangerschap (8 mnd geleden bevallen). Gewoon door gezonder te eten en kleinere porties ( ipv mezelf helemaal vol te stouwen wat ik eerst deed) Van maat 42 naar 34/36 gegaan ff fotootje bij gedaan: foto 1: Links: net voor de zwangerschap, en Rechts: 7 maanden later en -18 kilo als voor de zwangerschap foto 2: Links: 34 weken zwanger en 83 kilo , en Rechts: 7 maanden na de zwangerschap en 51 kilo, verschil van 32 kilo dus
Wat mij opvalt is dat wanneer jezelf niet lekker in je vel zit dat het afvallen dan ook weinig uithaalt.. Eerst moeten je gedachten en motivatie goed zijn voordat je er echt voor kan gaan!