Miss dat deze topic onder de voeding (fles) hoort te staan, maar ik probeer zoveel mogelijk mensen te benaderen, maar hier zijn de meeste lezers. Ik heb al twee meegemaakt dat ik pak forte kocht van eigen huismerk Kruitvat en dan is de verpakking stuk. Niet het doosje, maar de folie! Dit ga ik natuurlijk niet geven god weet wat er mee gebeurt is. Ik heb wel bij het eerste pak mijn geld netjes terug gehad, maar dat was ook gelijk het laatste pak die ze hadden (dusss geen baby voeding in de schappen bij kruitvat) Heb ik weer. Tweede keer een aantal pakken gekocht en dus geen bonnetje bewaard en daar was de folie ook al stuk. Ik stap nu maar naar een ander merk, want dit schiet ook niet echt op. Ik heb gisteren een klacht ingediend, maar ik vraag me af of ik de enige ben??
KV eigen merk kan je ook zonder bon ruilen. En ik zou het zeker doen ook! Verder geen ervaring mee, gebruik AH/Etos eigen merk voeding. Kruidvat - Klantenservice - Veelgestelde vragen - Onze Service
Gewoon terug gaan en ruilen. Heb dit nog nooit gehad, maar wel een keer dat mijn man per ongeluk de verkeerde voeding had meegenomen. 1 ipv 2. Kon zonder problemen en zonder bon omgewisseld worden. Foute verpakking zullen ze niet moeilijk over doen. Tenminste, hier niet.
Ik heb het pak al weg gegooit..hmm Maarja niks aan te doen. Kreeg net wel een foontje (voicemail) van kruitvat dat ik ten alle tijden terug kan gaan zonder bonnetje. Verder zei ze dat ze mij terug wilden bellen ivm vragen. Nou ben benieuwd...
Heb ik nog niet meegemaakt...en bij de kruidvat kun je inderdaad gewoon zonder bonnetje ruilen, heb ik ook weleens gedaan.
hier gebruik ik standaard voeding, daarvoor de bio voeding van de kruidvat maar gelukkig nog niet mee gemaakt je treft het wel..... hopelijk heb je er geen last meer van