Dit is al een ouder nieuwsbericht, maar ik lees het pas net (en voor zover ik kan vinden, bestaat er nog geen topic over). Australia: 600-Pound Woman Gives Birth to 40-Pound Baby World News Daily Report Maar oh my, arm kind.... Hij is zwaarder dan mijn zoontje van 3! Wat zullen zijn organen te verduren hebben zeg! Arm jongetje...
Oh god... Mijn zoontje van 3 weegt 14 kg! Echt wel heftig hoor Wat ik me dan wel afvraag: hoe? Hoe kwam die baby erin? Da's toch fysiek bijna onmogelijk? En hoe gaat ze voor hem zorgen?
Oh en mijn oudste is 6,5 en weegt 21 kg. Nu heb ik lange, slanke kinderen, maar toch! Deze baby is gewoon net zo zwaar al mijn 6,5 jarige!
Ja die dingen schoten ook door mijn hoofd (al heb ik de vraag hoe dat kindje er in komt geprobeerd te verdringen, ik ben daar te veel beelddenker voor... ) Ik kan me niet voorstellen dat zij zelfstandig de zorg voor haar kindje op zich neemt. Ze is ook nog eens alleenstaande moeder... Heftig hoor!
Dit bleek nep te zijn. Tenminste dat vernam ik vanmorgen op Facebook. Kindje op de foto is geboren met 7,7 kilo volgens mijn. Ff opzoeken
Ja jekkes ik dus ook haha. Oh ben benieuwd of dit nu nep of echt is. Nou ja, either way, of ze de foto nu vanuit een hoek hebben genomen om 'm gigantisch te laten lijken of niet: hij is echt wel giga groot. En ik heb er eentje van 9 pond en 57 cm gebaard, vond die al zo groot
7,7 kilo is nog steeds heel extreem... 14 kilo kan haast niet lijkt me... dat is net wat meer dan mijn dochter van 2,5... als het idd waar is, how in the world.... hebben ze daar geen prenatale zorg?
Did a 600 pound woman really give birth to a 40 pound baby? - ThatsFake.com En de website World news daily report is zowat hetzelfde ls de speld in Nl.
Mijn 5 jarige weegt dat nog geen eens 😱 die is net 15 kilo. Maar 40 pound is 18 kilo dus lijkt me erg sterk dat een baby zo zwaar kan zijn bij de geboorte
Zal vast nep zijn. Ik zou niet weten hoe een kind tot 18 kg in je buik zou moeten groeien, lijkt me medisch onmogelijk. Ik denk dat een baby die enorme groei niet zou overleven, plus dat een mens dat ook niet kan dragen. Dus ik geloof er niks van!