5 weken zwanger & dikke buik.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ingrid85, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingrid85

Ingrid85 Nieuw lid

19 okt 2012
    3
    0
    0
    Sliedrecht
    Ik ben nu 5 weken zwanger van onze tweede, heb nu al een flink buikje. Heb foto's terug gekeken van mijn vorige zwangerschap en mijn buik is nu net zo dik als toen 10 weken.
    Wie herkend dit?
    Ze zeggen weleens dat het bij een tweede sneller gaat.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Klopt,maar het zijn gewoon je darmen.
    Tot +-12 weken zit je baarmoeder achter je schaambot,je lichaam maakt plaats en verschuift een beetje je darmen.
    Hier spreken ze wel eens van een "darmenbuikje":D

Gefeliciteerd trouwens!!

3. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Gefeliciteerd. En idd darmen. Ook zijn je spieren slapper waardoor het eerder zichtbaar is.

4. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Zelfde probleem hier :p
    Ben zwanger van de eerste, maar het was ook al heel snel te zien! Ben morgen 9 weken, maar heb inmiddels al van 2 klanten op m;n werk de vraag gehad of ik zwanger ben.. Had van mij nog wel even mogen wachten dat buikje! haha

5. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    lijkt me inderdaad lastig als je het de eerste 12 weken nog even voor jezelf en je partner wilt houden! Dit is mn eerste, en het begon echt te zien rond 14 weken...

6. Username

Username Niet meer actief

Bij mij begin je het nu ook een beetje te zien. M'n broeken zitten al een aantal weken niet lekker meer maar gaan nog wel dicht. Daar is t ook mee gezegd hoor.
    En s'avonds is het helemaal erg, dan lijk ik veel verder in m'n zwangerschap. Wat is mijn buik opgezet dan!

7. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, herkenbaar. Ik loop al vanaf week 5 in positiekleding. Mijn normale broeken gingen echt niet meer dicht. Ja misschien 's morgens vroeg, maar rond een uur of 11 was het al niet meer te doen. Voor mij is dit de derde, maar ik merkt met de 2e ook al een groot verschil. Net wat jij zegt. Met de eerste begon het rond de 10 weken een beetje zichtbaar te worden, met de 2e met 5/6 weken al.

8. Ingrid85

Ingrid85 Nieuw lid

19 okt 2012
    3
    0
    0
    Sliedrecht
    Bedankt voor jullie reacties !
    Vandaag de vk gebeld, het klopt dat het met een tweede eerder zichtbaar kan zijn.
    Het zou ook kunnen dat ik al verder ben aangezien ik vorige maand maar 2 dgn ongi was. Moet as.dinsdag bellen voor een afspraak voor de week erop.
    Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina