Ja, dat kan ik me voorstellen. Dan duurt het lang. Als ze je trend volgt 40+5. Hoop t niet voor je, succes!
Ik heb twee dochters. Bij mijn oudste ben ik met 41+4 ingeleid en toen zat alles nog potdicht. Bij mijn jongste dochter begon de bevalling spontaan en ben ik middels kz bevallen bij 38+6. Dus twee dochters, maar heel anders.
Onze kleine man werd eigenlijk een week te vroeg uit m'n buik gehaald, maar hij kwam toch zo spontaan want ik had 4 cm ontsluiting precies op de dag waarop ik ingeleid zou worden. En mijn middelste zoontje kwam precies op tijd. En mijn oudste dochter kwam een week eerder, ook toevallige moment net als bij onze kleine man maar alleen geen ontsluiting, want eerst had ik gebroken vruchtwater en daarna pas 1 cm ontsluiting.
Mijn moeder liep bij de meiden langer overtijd (7+ dagen vs 1-3 dagen) Ik heb j m m j en beviel steeds iets eerder. 41.2, 41.0, 40.4, 38.2. Geslacht had hier dus geen invloed
De derde is net geboren met 34+5. Hier ging t dus wel op alleen denk ik dat t meer met de vele complicaties te maken had.
Drie dochters over de 40 weken. Tussen de zes en tien dagen, en twee zoons, een 8 dagen voor de 40 weken en de laatste zoon keurig twee dagen na de uitgerekende datum. Overtijd is officieel ook pas als je over de 42 weken gaat.