Chinese geslachtskalender - Zwangerschapspagina Ben benieuwd bij hoeveel van jullie deze kalender klopte. Bij mijn 1e kindje klopte het, nu zou ik een jongen moeten krijgen. Let op: het gaat om je leeftijd en de maand van conceptie!
Nee, volgens de kalender zou ik hier een jongetje moeten hebben rondlopen, maar het is toch echt een meisje. Over een week of 16 kan ik je vertellen of het bij nummer 2 wel klopt.
Onze echoscopist heeft een voorzichtige gok gedaan bij de 13 weken echo en die klopt met de kalender. Of het ook echt klopt is nog afwachten want de 20 weken echo moet nog komen.
2x mis, het zijn echt jongetjes! De urinetest waarbij je zout mengt met urine en kijkt naar de reactie, die je hier op het forum ook tegenkomt klopte wel.
Hier eerste keer niet er stond meisje en er zit nu echt n jongetje naast me nu wel tenminste volgens alle echo's is t n Meisje
Hier klopt het niet. Volgens de kalender zou ik alleen jongens moeten hebben maar heb toch echt drie meiden
Nee bij de eerste had ik een jongetje moeten krijgen, Nu zou ik een meisje moeten krijgen maar duurt nog even voordat dat duidelijk is
Bij de eerste wel.. tweede die nu onderweg is niet.. Was bij de eerste 24 jaar en conceptie mei.. Nu 30 jaar en conceptie in september