Lelijk sorry...Vind Do wel leuk.... maar Deau....een combinatie tussen Cadeau, eau de toilette, deo..... Zou er dan Beau van maken...of gewoon Do.
dan zou ik ook gewoon Do doen, ik zat ook eerst even te denken hoe spreek je dat eigenlijk uit tot ik dacht hmm zal natuurlijk hetzelfde als Beau zijn maar dan met een D ipv B
ja, maar beau is een jongensnaam deau niet.. en we zoeken iets wat bij faye past.. en deau lijkt dan specialer en beter dan do of niet? of andere passende namen?
Ik vond het eerst een beetje vergezocht, maar eigenlijk is het best mooi! Anders dan normaal. En waarom zou Beau wel mogen maar Deau niet? Het past bij Faye vind ik.
Ik ken 2 meiden die ook Beau heten.....voor mij is het echt een unisex naam. en een nog alternatievere vorm van Do kan ik niet bedenken.....ik denk er nog mee overna....
Ik vind de spelling niet mooi. Vind gewoon Do wel leuk, maar vind dat meer als een afkorting van bv. Dominique..
Ik vind de spelling ook een beetje vergezocht, beetje 'gemaakt'. Maar ik ken ook een meisje wat Beau heet hoor (dus niet Bo). Voor mij is het dus ook unisexnaam. Succes! Groetjes Lara
Hahaha, dat had ik ook. Ik vind Do of Deau sowieso niet leuk om de reden van Vlinderbloem: Ik ben bang dat het later makkelijk 'doos' wordt.