Hebben jullie dat ook weleens van die dromen die je heel de dag bezighouden? Ik droomde dat ik was bevallen van een meisje en noemde haar Fenna vind het geen verkeerde naam maar totaal niet mijn smaak en toen zei ik van "maar ik ben toch in december uitgerekend" bleek een tweeling zwangerschap te zijn alleen de andere baby die was een tijdje gestopt met groeien dus in december zal dan de volgende komen.. Wat een droom.. En een rare bevalling zelfde kamer als Toen met me jongste lol het blijft me maar volgen wat een dromen kan je hebben
Die dromen zijn inderdaad heel apart. Ik droomde altijd al raar, maar nu ik zwanger ben droom ik daar ook vaak over. Een keertje droomde ik dat ze 's nachts tijdens mijn slaap was geboren en dus in bed tussen m'n benen lag. Ik pakte haar op en ze was zooo mooi en lief. Ineens bedacht ik me dat ze snel eten moest en dat ze kleertjes aan moest, ik was helemaal in paniek Maar ja soms zitten er leuke dromen tussen en soms echt nachtmerries. Zelfs m'n man heeft er last van, die droomde laatst dat ze allerlei aandoeningen had en helemaal misvormd was. Best zielig, want je wordt dan best naar wakker.
Ja heel herkenbaar hoor! Zijn ook echt de meest bizarre dromen die tevoorschijn komen tijdens de zwangerschap en ze blijven heel lang hangen. Heb 3 jaar geleden ofzo ook een dromentopic geopend en daar kwamen ook echt de gekste dingen naar boven Kan mij zelfs nu nog dromen van die zwangerschap herinneren haha
Herkenbaar! Ik droomde dat na de bevalling naar de naam van het kindje werd gevraagd en dat ze het niet goed hadden verstaan. Kindje kreeg de verkeerde naam en niemand wilde meer naar mijn luisteren toen ik probeerde uit te leggen dat het een andere naam moest zijn. Overigens droomt mijn man ook de meest bijzondere dingen, haha!
hier ook rare dromen en al meerdere malen dromen gehad over bevallen en dat ik een jongetje krijg..(dat gevoel hebben we )
Oh super herkenbaar !! Ik heb wat gekke dromen gehad. Sommige waren super naar en ik kwam bijna niet vanaf zown droom bleef echt hangen zeg maar. En ze waren vooral levensecht ! Ik heb gedroomd dat ik mijn hondje van drie hoog maar beneden liet vallen. Ik hoor hem nu nog piepen. Of dat ik overal mijn kindje vergat 🙈 naja allemaal van die gekke dingen.
Wat een dromen meiden pff ik weet de mijne nog wel van de oudste toen was ik zwanger maar droomde ik dat ik snel naar me moeder moest want me adoptie dochter was gearriveerd vanuit China.. En een keer dat ik was bevallen van een tweeling ik zag ze door me buik heen kon er dwars doorheen kijken en was bij me moeder op visite toen zei ze succes met de bevalling ben even bij de buurvrouw nou toen trok ik ze zo eruit 😌 ging meteen met me twee meiden de stad in maar de stadspoort stond omhoog en dat ding wou niet omlaag dus heb om de beurt de maxi cosi's eroverheen gegooid en er vervolgens zelf over heen gesprongen vervolgens naar de v&d gegaan met ze en daar bij de pashokjes een dochter kwijt geraakt die ik wel weer vond. En een keer dat ik een zoon en een dochter had en naar de plaatselijke supermarkt ging waar ik me dochter vergat dus ik werd toen opgebeld en toen zei ik dat ik haar morgen op kwam halen toen werd er gezegd "geen probleem het is echt kind aan huis hier je weet het tot morgen " heel vrolijk.. Volgende dag kom ik me kind halen nog steeds braaf zittend in de wagen en toen ik op weg was naar huis me zoon vergeten weer t zelfde liedje .. En ook wel enge dromen etc. Wat kunnen we raar dromen he
Ik droom ook vaak over m'n kindje. In mijn droom is ze net een paar dagen oud en dan bedenk ik me dat ik haar nog geen een keer gevoed heb. Ook droom ik regelmatig dat mijn man bij me weg gaat en dat hij niks meer voor me voelt.
Afschuwelijk he.. Ik zelf ben pas beetje bijgedraaid tot ik de echo gehad had vanmiddag ik dacht eerst door die droom van huh hoe zit t nou wetend dat t een droom is maar t blijft hangen hahahaha