Hallo dames! Vandaag mijn intake bij de vk gehad. Gelukkig een heel leuk persoon vol enthousiasme. Nu mag ik vrijdag de 28e al voor de eerste echo omdat ik daarna paar weken met vakantie ben Nu het volgende....ik ben vandaag volgens berekeningen 8 weken en 5 dagen zwanger. Heb altijd normale cyclussen van 28 dagen. Als ik volgende week de echo heb zou ik dus 9 weken en 6 dagen zijn, maar klopt dat ongeveer met de eerste echo? Of was het bij jullie totaal anders.? Ik ga er van uit dat alles goed is, heb totaal geen zwangerschapskwaaltjes op pukkeltjes en iets gevoelige borsten na.... Ik hoor graag van jullie!!
Hier gerekent vanaf me eisprong dus niet me laatste menstruatie met echo van 8w 1 dag klopte het exact en met termijn echo was het moeilijk meten, morgen een extra termijn echo dus ben heel benieuwd of het overeenkomt met 13 wk 2 dagen
Ik heb met 8 weken een echo gehad (gerekend vanaf de laatste menstruatiedatum) en toen werd mij verteld dat ik 6w2d zwanger was. Ik was het daarmee niet eens want dan zou ik zwanger geraakt zijn op de dag dat ik positief testte. Maar de echo was toen heel erg wazig en het bleek dat er niet goed gemeten was (ze hadden het hoofdje niet meegerekend omdat het zo wazig was ) Met 11 weken (weer gerekend vanaf de laatstemenstruatiedatum) heb ik weer een echo gehad en toen ben ik 2 dagen teruggezet. Dus dat kwam bij mij wel redelijk overeen.
Hoi smiley, Dat is fijn zeg! En gefeliciteerd natuurlijk met je zwangerschap Ik ben behoorlijk zenuwachtig voor volgende week, het is mijn eerste zwangerschap na een vmk, dus ik wil zoooooo graag dat het hartje klopt! Maar omdat ik ook weinig symptomen heb, maakt t mij heel nerveus en weet ik niet of alles goed gaat.... Gaat bij jou alles goed verder?
Kk ben juist beide keren meer dan een week vooruit gezet. Ik ging rond 6,6 weken voor een echo en na de echo was ik 8,1! Vroege eisprong.
Hallom la palma en mamamuis! Jullie ook van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Fijn dat het bij jullie allemaal goed gaat! @la palma, wist je zelf ook dat je eisprong vroeger was? Wij waren juist deze maand niet bewust bezig met zwanger worden omdat vriendlief voor een week weg ging. We hadden het 2 avonden erg gezellig, haha.....en van daar uit ben ik zwanger! Het kan 1 of 3 mei geweest zijn, dus 4 of 5 mei ben ik bevrucht! Haha...dodenherdenking of bevrijdingsdag....ik ga voor bevrijdingsdag Ik kan iig niet meer wachten tot volgende week vrijdag! Zondag vertellen we het wel aan onze ouders, ook al weten we niet of alles goed is. Dus komen nu spannende dagen aan!!
Ik kreeg mijn eerste echo ook met ongeveer 10 weken. Ik heb nooit ovutesten gedaan of op andere wijze m'n cyclus bijgehouden, maar voor m'n eerste zwangerschap was ik héél regelmatig. Bij de oudste ben ik 5 dagen vooruit gezet, bij de jongste 1 dag. Uiteindelijk begon m'n bevalling beide keren overigens exact 40 weken na de eerste dag van m'n laatste menstruatie, dus blijkbaar was die berekening toch 'beter' dan de echoberekening
Jij ook! Spannend he allemaal! En ook dat wachten duurt soms zo lang! Wij hebben morgen de termijnecho, maar de verwachting is dat het zo blijft! Maar ik wist niet dat je een vroege eisprong kon hebben. Want als ik het bereken moet het zo 7dgn na menstruatie zijn gebeurd! I dont know!
Ik kreeg met mijn zoontje een echo met 8 wk en 3 dagen. Werd 1 wk en 2 dagen terug gezet. Toen termijn echo gehad en werd ik 2 weken vooruit gezet en was ik al 14 wk ipv 12
Djw Bij me vorige zw schap werd ik ook eerst paar dagen achteruit gezet uiteindelijk met termijnecho weer vooruit. Nu verbaasde me het gewoon al met de echo van 8w 1 dag dat het exact overeenkwam, Iedere zwangerschap is anders ik heb gelukkig eigenlijk geen vervelende kwaaltjes, vorige zw schap idem dito. Dus mag niet klagen (al doe ik het wel eens hoor) Ook ik ga morgen met een kloppende hart naar de echo Geniet van kwaaltjesloos zijn En hoop en duim dat je een mooie echo krijgt met een kloppend hartje!
Ik heb volgende week ook de eerste echo en gerekend vanaf de laatste menstruatiedag. Ik heb zo'n gevoel dat ik minder ver ben. Vooral omdat ik 4 dagen een positieve ovu-test had vrij laat in mijn cyclus) en mijn tempkaart zou.een heel andere eisprong aangeven. Werkelijk geen idee dus. Maar ik volg even mee
Hallo dames, Bedankt voor alle berichten, doet me goed! Volgens mijn vk mag ik niet teveel op forums zitten omdat ik een piekeraar ben, maar mocht wel alle leuke dingen lezen Zondag gaan we t vertellen aan mijn ouders en schoonouders....zoooooo spannend! maar t zal geen verrassing zijn, we zijn alweer bijna 9 jaar samen.... Dan kunnen we iig als het foute boel is ( maar gaan we niet van uit) uithuilen en knuffels krijgen. Want na 9 weken is t toch anders dan een weekje zwanger zijn.... Owwww....nog 8 nachtjes slapen..... Ik ben benieuwd hoe alles bij jullie verder gaat! Laat t maar weten....
Bij mij klopte het perfect Ik had mijn eisprong gevoeld, dus kon ik mijn bevallingsdatum berekenen. D eerste echo gaf exact dezelfde datum aan