Volgens mij hebben ze het bij top gear een X getest, iig het verschil tussen Vpower en gewone benzine. Bleek echt niets uit te maken uiteindelijk. Hier tank ik bij het station van merk hoe het uitkomt, probeer (nu even niet maar normaal wel) altijd last minute te tanken (onverwachte file ingecalculeerd). Ik heb berekend dat dat iig vooral tijd scheelt hoevaak je aan de pomp staat Verder kan ik er geen zinnig woord over zeggen. Ik rij met en zonder file, afwisselend in mijn auto en die van mijn man, en ik heb een andere rijstijl dus geen pijl op te trekken hier
Dat schrijf je wel.. Maar maakt niet uit.. Ik ben voor mijn werk een aantal keer op een raffinaderij geweest, weet wat de kwaliteitseisen eisen zijn, daar heb ik dagelijks mee te maken. Maar al die mensen daar zullen wel niet weten waar ze het over hebben, want op het forum weet iedereen het altijd beter.. Prima hoor..
Mij is door een texaco pomphouder en door een voormalig avia pomphouder het zelfde verteld. Er worden stoffen aan bezine toegevoegd en dat verkopen de goedkopere stations dus ook goedkoper
Laten we het erop houden dat ik niet uit mijn nek klets en heel goed weet hoe het zit anders zou ik hier niet eens reageren
Wij hadden het juist andersom. Normaal tanken we bij de tango of firezone (enige aan de meest gebruikte route). Maar eens 3 keer achter elkaar getankt bij een merk station (total). Een stukje duurder, maar de auto ging ook niet zo lekker. Niet alleen meer verbruik, maar ook minder vermogen leek het wel. Daarna weer de tango en dat ging weer goed. Dus daar blijven we gewoon bij..
Ja klopt, ik klets uit m'n nek... En tuurlijk zeggen mensen die voor "bekende merken" werken dat hun brandstof beter is...