Grand foulard of iets anders

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleur1984, 28 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

Wij krijgen volgende week ons nieuwe hoekbank. De bank is geheel uitgevoerd in echt leer, maar dan geschuurd leer. We hebben al een dikkere kwaliteit genomen. Maar onze kleine draak kijkt nergens naar. We roepen 100 keer dat ze niet met eten, schoenen etc op de bank mag, maar toch gebeurt dit. Nu hebben we een gladde leren bank en daarop krijg je alles schoon. Maar nu zat ik te denken om een grand foulard over de nieuwe bank te doen als ze thuis is. De bank is me toch iets te duur (4300 euro) om hem na een jaar al af te schrijven. Houdt dat de vlekken een beetje tegen? Of zijn er nog andere dingen die ik over de bank zou kunnen doen.

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    zou het persoonlijk zonde vinden om een nieuwe bank te 'verstoppen'..
    vlekken hou je uiteindelijk toch niet tegen.
    dl heeft een eigen krukje voor aan de salontafel waar ze haar koekjes ed op mag eten lekker zit te kleuren, knippen en weet ik veel wat nog en dat werkt heel goed.
    als ze thuis komt moeten de schoenen uit omdat ze ook echt nergens naar kijkt..

3. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Een grand foulard kan erg mooi zijn en mooi staan, maar wat jullie jezelf wel af kunnen vragen is inderdaad of je het geen zonde vindt om de bank te verstoppen? Of zijn jullie echt zo gedisciplineerd dat jullie steeds kleed op en kleed af gaan halen wanneer ze op de bank wilt zitten. Ik denk dat het makkelijker is om door middel van andere technieken/plannen/spelletjes jullie dochter af te leren om te klauteren op de bank (met schoenen) dan om tig keer op een dag het kleed op en af te halen...

Deel Deze Pagina