Hier een wat groter leeftijdsverschil. Vriend is 24,5 jaar ouder. Ik ben 32, hij 57. Ik heb een dochter van 3 uit eerdere relatie en willen nog graag een broertje of zusje voor haar. Qua leeftijdsverschil geen probleem. Hij is erg actief, heeft meer energie dan ik heb en wordt veel jonger geschat dan hij is.
Hier 'maar' 7 jaar verschil, ik 31 en hij 38. Toen we wat kregen was ik 19 en hij 26. Eigenlijk wilde hij ook geen oudere vader worden maar we gaan toch voor een 3e
Hier bijna 8 jaar. verschil. Heb hem ontmoet toen ik 14en hij 21 was. Vanaf t begin wou hij graag vader worden, maar heeft altijd geduld gehad tot ik zelf aangaf dat ik ook een kindje wou. 1 dag voor ik 24 was en hij toen 32 werd onze dochter geboren. Bij onze 2de ben ik 27 en hij 35
Ik had eerst een "liefde" (we hebben nooit een officiële relatie gehad, maar zijn wel heel lang aan het "rommelen" geweest) met iemand die 20 jaar ouder dan mij was. Ik was toen 18, hij 38. En nu heb ik een vriend die even oud is als ik, 20 jaar. Totaal niet verwacht... maar hij is gelukkig wel erg volwassen!
Ik ben 24 en mijn man 42 en ik merk niet aan hem dat hij ouder is, ook niet in zijn doen en laten. Soms lijk ik wel de oudste van ons twee
Ik noem mijn man wel eens opa als ik hem wil pesten. Ik denk dat dat genoeg zegt ,al zou hij mijn opa niet kunnen zijn. (Nouja, alles kan als hij tiener papa was en mijn moeder dan tiender mama.. *proest* Dan kan het nogniet!) Ik moet wel altijd een beetje lachen om mensen die het over 6 jaar verschil hebben ofzo, dat stelt echt niks voor als je eenmaal volwassen bent.
Ik ben net 29, mijn partner is 42 (in januari 43). We zijn samen sinds 2 dagen voor mijn 21ste. Hij was toen 34. 13.5 jaar verschil. Hij heeft lang gestudeerd en voelt zich 10 jaar jonger dan hij officieel is . Ik heb in begin wel getwijfeld, ook al omdat hij mijn allereerste partner was en is. En ik bovendien wist dat mijn ouders niet erg happy gingen zijn met zo'n leeftijdsverschil. Maar uiteindelijk ben ik er wel voor gegaan en die ouders heb ik met veel moeite en geduld bewerkt gekregen .
Mijn man en ik schelen 13 jaar. Ik was toen 18 en hij 31. In het begin kon ik niet geloven dat hij 31 was tot hij zijn legitimatie liet zien (hij ziet er VEEEEL jonger uit, ook qua conditie). In sommige dingen merk ik wel de overduidelijke leeftijdsverschil, maar verder zijn we hartstikke gelukkig met elkaar!
Ik ben in juni 30 geworden, en mijn man word in maart 50!! We hebben 2 kinderen een van 3 en een van 19maanden. Merk geen verschil...
Man 36 bijna 37 ik 21 bijna 22. Ik dacht dat hij jonger was. , hij dacht dat ik ouder was. Toen ik zei dat ik de volgende dag 18 werd schok die wel. Ik moest zelf me id. laten zien. Achteraf zei die dat die me heel leuk vond , een lekkerwijf maar eigenlijk me te jong vond. Toch werd die verliefd op me en al snel vond die me niet te jong. Ik weet nog wel dat die me gekust had ik was helemaal verward haha zown oude man die me kust hahaha. Nu merk je niks , wel gelijk gezegd ik wil kinderen . Gelukkig wilde die dat ook. Na 1 jaar wilden die al dat ik stopte met de pil maar ik was er nog niet naar toe. Nu wil ik niks liever . Zijn zus (is weer 15 jaar ouder als hem hij is nakomertje van 3 zussen ) vond het eerst geen goed plan vertelden ze me later. Tot ik haar broertje rustig maakte nu wil ze me niet meer kwijt Hihi.. Eind goed al goed .
Zijn dochter heeft hem trouwens verraden ik vroeg de eerste avond hoe oud ben je zei die 25 ik zeg ja ja. Naja week later kom ik heel toevallig bij hem thuis terecht (lang verhaal ) na de hele dag met hem en zijn dochter en mijn moeder en nog een hele groep op het terras hebben gezeten bij het strandje. Vraag ik nog een keer hoe oud ben je , zegt die 29 ik denk nou prima kan makkelijk dochtertje van 3 enzo. Zegt zijn dochter nee papa jij bent 32. Oeps verraden haha....
Whahaha denk het ook maar was wel leuk, hij loog toen ook niet met opzet want hij wist toch dat zijn dochtertje hem zou veraden Toen die zei dat die 25 was , was die dronken en waren we in een discotheek ik zeg ja je kan me wat. Vond hem toen ook echt vervelend. Waren met een groep. Maar die week erna werd ik toch ook verliefd haha.
Ik werd eerst verliefd en daarna kwam de leeftijd ter sprake, dit was voor ons beiden het geval. Mijn man is wel ook een paar keer in een dag tijd jaren ouder geworden, haha.. Het boeide mij echt ook helemaal niks.