Mijn zoontje is bijna 1 jaar, van bovenkleding past hij in maatje 80 maar van broeken zit hij soms nog wel in 68 en sommige broeken in maatje 74.
Mijn zoontje heeft een hele poos 92 boven gehad en 80 onder. Dat je boven een maatje groter dan beneden hebt dat is wel normaal denk ik als je zo de reakties leest. ben het alleen nog niet tegen gekomen met 2 maten verschil. Hier dus wel, een half jaar ofzo heeft dat geduurd. Hij zit nu in 86 onder en nog steeds 92 boven.
mijn zoontje heeft met zijn onderlichaam altijd 1 of 2 maten kleiner gehad als zijn bovenlichaam, voor kort geleden zat hij bovenkleding maat 92/98 en ondermaat 80, nu is het maat 98 bovenkleding en maat 86 onderkleding. ik maak me er geen zorgen om,
hier precies hetzelfde probleem, blijft lastig, gelukkig bestaat er bij de broeken het elastiek met knoopsgaten.
Je hoort het zo vaak.. Hier ook eentje.. Hij heeft tussen 104/110 voor bovenkleding, en net in 98 voor zijn broeken. En dan ook nog broeken die smal vallen, anders zakken ze nog van zijn billen af. Heb hier nog een kraamcadeau-broek liggen. Een grote maat 98.. Dus die kan hij aan als hij 3,5 is