Ik snap niet helemaal precies wat je vraag is maar ik zie hier geen positieve ovulatietest en eigenlijk ook geen donkere..
Nog geen positieve ovulatie test te zien. Blijf nog even door testen! Wanneer begon je met testen? Ik zie dat je cyclus gemiddeld tussen 28 en 32 dagen ligt. Ik zelf test dan vanaf dag 10.
Zulke testen kun je je gehele cyclus hebben omdat er altijd lh aanwezig is. Vind ze eerlijk gezegd ook nog niet donker.
Hier een voorbeeldje van een action test positief. Deze op jouw foto lijken inderdaad nog niet donker genoeg. Ik doe zelf ook een controle test met de clearblue als ik denk dat hij positief is. Dan krijg je daar een smiley of niet, lekker duidelijk!
Ik ben 29 september bevallen met 18 weken van een meisje sinds dien 1x ongesteld geworden. Dus is nu ook beetje afwachten wanneer ik weer eisprong krijg. Ben 10 dagen na m'n ongesteld begonnen met ovulatietesten.
10 dagen na je eerste dag ongesteld zijn? Of 10 dagen nadat je menstruatie klaar was? Wat heftig van je dochtertje zeg... heel veel sterkte!
Ik stop deze maand met ovulatietesten en ga gewoon het gezellig maken wanneer we zin hebben ( is gelukkig regelmatig) en dan zien we het wel. Misschien is mn lichaam ook nog aan t ontzwangeren