Verschil in ovulatietesten?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Vlinder125, Jun 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb gisteren een ovulatietest gebruikt van actavis (vorige maakt ook gebruikt en beviel me super goed). Nou had ik deze op en wilde ik nieuwe halen. Helaas waren ze op dus ben ik overgegaan op eigen merk van etos. Bij de actavis gisteren was de streep goed zichtbaar en bij die van de etos van vandaag was de streep nauwelijks zichtbaar. Is er verschil in testen? Of kan het dan toch zo zijn det mijn ei al is geweest? Dit lijkt me sterk omdat ik vandaag op dag 12 zit maar heb wel last an krampen. Dit had ik vorige maand ook en dit was gelijk met een positieve ovulatietest.

Groetjes

2. Vlinder125

Deze foto is van gisteren (actavis ovulatietest)

3. Vlinder125

En deze van vandaag (test point etos)

4. laravelk

laravelk Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,970
    2
    38
    Zowel 1 als 2 is zijn lang niet positief, gewoon nog even doortesten dus.

5. Vlinder125

Nee dat weet ik inderdaad. Vorige maand had ik bovenste uitslag en 1,5 dag later een knaller. Maar nou kan ik is die ovulatietesten niet meer vinden in de winkel en dus heb ik een ander merk. Maar omdat deze nauwelijks iets aangeeft vroeg ik me af of dat het verschil is tussen die twee testen? Misschien gevoeligheid van testen?

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Ik weet het niet maar dat lijkt me niet ander zou je met die van de Etos nooit je ei kunnen vinden.
    Tenzij je heel veel gedronken hebt en het daar aan ligt?

7. Vlinder125

Gisterochtend positieve ovulatietest.... Diezelfde avond witte afscheiding en temperatuur was vanochtend 36,6. 0,1 hoger als normaal. Nou was mijn vriend niet thui en ben ik aan het werk tot tien uur. Heb ik nu mijn eisprong gemist? Groetjes

8. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

Aug 18, 2012
    927
    1
    0
    Je ei springt binnen 24-48 uur nadat je een posi ovu test hebt. En een ei blijft 12-24 uur 'goed' na de eisprong. Dus als je vanavond zou kunnen vrijen zou je best nog op tijd kunnen zijn hoor.

9. gimby

gimby Fanatiek lid

Feb 20, 2011
    2,026
    0
    36
    Vanavond en morgen ook nog even klussen ;)

Share This Page