Welke antilek-beker gebruiken jullie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shereen23, 29 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Ik ben echt ten einde raad met die antilekbekers.
    Ik heb die van prenatal gebruikt maar ze lekken toch als je ze op hun kop houd, en ook als me zoontje de beker heen en weer schud.
    Ik heb gister die van bibi gekocht maar die ga ik
    maandag terug brengen naar de winkel omdat als je m op z'n kop houd er toch wat uitkomt.
    Dit hoort toch niet bij antilek? Of word er iets anders bedoeld met antilek?
    Welke beker hebben jullie?

2. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Wij gebruiken de antilek beker van Avent. Te koop bij Prenatal.
    Ze zijn niet de goedkoopste maar gegarandeerd, na heeeeeel veel flessen geprobeerd te hebben, de beste! Geen drup komt eruit!

Groetjes Marieke

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja idd, die van Avent. Ik heb de nieuwe daarvan met harde tuit.

4. mroos

mroos Niet meer actief

Hier ook avent, veel beter dan andere merken.
    Je betaalt een 10tje ofzo, maar hij is echt hartstikke goed.

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wij hebben ook avent. Ik moet er wel op letten hem extra goed vast te draaien, anders lekt ie dus op die manier (niet uit de tuit, maar uit de rand dus). Verder voldoet ie prima. Al drinkt mijn zoontje er voornamelijk water uit dus ik ben er niet zo op gebrand dat het niet lekt ;)

6. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Oké dus jullie raden de avent beker aan met harde tuit. Heeft die trouwens ook handvaten?

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja die heeft handvaten :) Die kunnen er ook af, zitten er los op.

Je hebt verschillende tuitjes bij de aventbeker, voor verschillende leeftijden. Dat zul je in de winkel wel zien :) Bij de etos verkopen ze m ook.

8. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Ik zag er gister 1 bij de Kruidvat vvan avent , volgens mij was ie 8 euro klopt t?

9. mroos

mroos Niet meer actief

Ja kan wel.
    Je hebt verschillende modellen, ligt er ook aan hoeveel inhoud je wilt hebben.

10. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Ik hoor ook wel positieve verhalen over de nuby beker, iemand deze ooit geprobeerd??

11. appelthee

appelthee Niet meer actief

in de nuby beker blijft altijd een beetje drinken in het tuutje zitten
    wij hebben zo'n drink beker waar nijntje opstaat ...
    met een handvat is een witte beker en op de dop zit een gele antistoot rand! bij prenatal te koop echt mega fijn :D

12. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ja ik!! :D wij hebben 2 nuby bekers, met een zachte tuit, en er komt geen druppel uit ;)
    alleen na een tijdje had mevrouw door dat ze er op kon bijten, dus dan kwam er een mini gaatje, maar goed, tegen die tijd was de beker ook alweer aan vervanging toe ;)

verder vind ik het hele fijne bekers, en niet duur!

13. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Oké dus hij heeft een zachte Plastic tuit?
    Ik ben op zoek naar een harde tuit omdat me zoontje echt een bijter is en hij zou een zachte tuut binnen 1min stuk bijten.

14. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    nou, ik heb dus van de week een antilekbeker gekocht van Avent, een grote die geschikt is vanaf 18 maanden, maar dat ding is dus echt niet antilek.. ik denk dat ik er maar een mail over ga sturen.

15. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier zijn de bekers van AVENT en HEMA favoriet.
    Die van Difrax zijn zo lek als een mandje :p

16. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Wij hebben die van nuby. De rietjesbeker dan. Bevalt supergoed

17. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Ik heb net een antilrkbeker van avent gekocht en hij bevalt goed tot nu toe. Hij lekt niet als je m op z'n kop houd. Ik heb trouwens de 12+mnd gehaald.
    Je moet die antilekbeker gewoon terug brengen naar de winkel als je de bon nog hebt. Dat heb ik dus ook gedaan met die bibi antilekbeker en heb me geld terug gehad.
    Sorry voor de taalfouten zit effe via me tel op t forum.

18. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Wij hebben ook die van Nijntje van de Prenatal. Erg fijne beker. Tot nu toe zeker stoot/gooi/smijt proof :D

Hiervoor hebben we Avent gehad en Nuby (zachte tuit). Die van Avent lekte en die van Nuby beet hij telkens kapot.
    Ook rietjesbeker van Nuby lekte. De tuitbeker van Kruidvat kreeg hij niet eens iets fatsoenlijk uit (en ik zelf ook niet).

19. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

20. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    de laatste die ik tot nu toe gekocht heb is die van prenatal, lekt niet en ook niet als je hem op de kop houd zonder dopje..... das echt de eerste.
    Ook makkelijk schoon te maken.

Die van avent lekt bij ons, die van nuby met rietje ook en is een schoonmaak geplaar, die van bibi lekt ook en heeft erg veel schoonmaakwerk over, tevens de simpele van bibi als die op de gront valt gaat de deksel er ook af.

tot nu toe de prenatal en is ook nog het goedkoopst.

Deel Deze Pagina