even een vraagje..want zelf weet ik het niet namelijk.. (ben nooit echt kots misselijk geweest tijdens mijn zwangerschappen) Voelt de misselijkheid hetzelfde als bij een griep?? dus ook met de evt krampen in de maag en darmen of is het toch net iets anders?? alvast bedankt!!
Hey ichtus meis, Hoe is het?? Is er misschien toch een kansje??? Of ben je zwanger? Kan helaas geen andwoord geven op je vraag, ben nooit kotsmisselijk geweest, wel misselijk maar niet zo erg.
whaha.. schaapje.. in mijn beleving hebik altijd een kansje.. toevallig gister (veul te vroeg) ff een testje gedaan om t uit mijn hoofd te zetten.. daar verscheen toch echt een licht streepje op.. nu heb ik dat vaker dus t zegt niks, maar nu werd ik gisteravond nadat de koffie gister de hele dag niet lekker was (en ik ben een echt koffieleut) ineens heel erg misselijk.. had ook wel wat buikkrampen bij maag en darmen dus ik vermoed een griepje eerder.. maar toch.. was er wel benieuwd naar...en waar kan ik dit nu beter vragen dan hier..hihihihi... ben wel iets misseijk geweest bij mijn zwangerschappen, maar niet tot kotsen aan toe.. en gisteravond scheelde t niet veel...nu is t iets beter, maar voel t alweer terugkomen.. de koffie smaakt nog steeds bagger...tot mijn grote ergernis!!
Ik ben wel weer kotsmisselijk. Ik vind het toch anders aanvoelen dan griep, het komt in golven zeg maar. Het komt op, wordt steeds erger tot ik het niet meer kan houden en overgeef en dan is het gelijk even weg voor zo'n 20 minuten. Bij griep blijf ik altijd aan 1 stuk misselijk maar hoef ik minder vaak te spugen.
bij mij is/was het meer een zwaar, alom-aanwezig gevoel van misselijkheid, niet echt met krampen of steken. vooral bij een lege maag. Ik heb maar een enkele keer hoeven overgeven, voor de rest gewoon een misselijk gevoel dat blijft hangen. spannend ichtus, een licht streepje gister! maar eh.. een licht streepje is toch ook 'gewoon' positief of niet?
@Ros... bij mij is een licht streepje niet gewoon een streepje.. die heb ik namelijk vaker zonder zw.schap.. onverklaarbaar, maar dat maakt ook niet uit.. tis meer dat t onmogelijk zou moeten zijn.. vandaar dat ik driftig op zoek ben naar logische verklaringen ik had dus echt wel ff buikpijn bij maag en darmen zeg maar.. nu alleen nog zo'n allom flauw gevoel, maar dat heb ik altijd tussen ei en ongi.. maar echt misselijk zoals gisteravond niet.. vandaar dat ik ff t verschil wilde weten als dat er al is.. daar lijkt t dus wel op. zal t hier wel een griepje zijn geweest of iets verkeerds gegeten ofzo..
Hier heerst een buikgriep. En daar vallen de mogelijk kwaaltjes onder; overgeven, misselijk, diarree, krampen, buikpijn, vermoeidheid. Dus misschien dat het dat ook kan zijn?? Ichtus, ik dacht toch dat je man was gesteriliseerd?
is ie ook!!.. vandaar dat ik ook verklaringen zoek..aangezien ik echt nooit buikgriep heb..(ook niet als t heerst).. maar zal er nu toch wel iets last van hebben gehad..
Hoi Ichtus, Ik heb precies hetzelfde en vraag het me ook af... Ben nooit ziek maar sinds gisterenavond continue rommelende darmen en behoorlijk misselijk bij vlagen. En de hele tijd een weeig gevoel in mijn maag. Heb gisteren 1x en vandaag 2x naar de wc moeten 'rennen' omdat ik dacht aan de race te zijn (sorry) maar dat valt gelukkig nog mee. Het is vooral veel lucht. En als ik dan al niet misselijk was, wordt ik het wel weer van de lucht haha.... Eind deze week is mijn NOD en heb ook voor het eerst zichtbaar blauwe aderen op mijn borsten. Vandaar dat ik me dus afvraag of die misselijkheid in combinatie met de rommelende darmen ook een zwangerschapskwaal kan zijn. Zucht, we hebben hier vandaag op het werk hele lekkere broodjes voor de lunch maar ik moet er niet aan denken op dit moment.... Ben benieuwd of er meer zijn die dit herkennen!
het blijft spannend bij jou hier zijn we bijna op het eind, kan nu niet snel genoeg voor mij, ik ben het echt k*ts moe...
Hoi misselijk zijn van de zwangerschap is heel anders dan een buikgriepje. In heb nooit geen krampen gehad etc, de misselijkheid zat gewoon in mijn hele lijf en stopte even na het overgeven. Dan bouwt het zich weer op, en moet je weer braken.
Bij mij voelde het als wagenziekte of een hele erge kater. Ik heb een paar weken elke ochtend moeten kotsen.
Mn darmen niet, echt mn maag, het lijkt of mn hele maag langzaam omhoog komt, tot ik het niet meer hou.. Het steekt ook niet, tis meer alsof mn maag langzaam samengeknepen wordt zeg maar.. Sorry, beetje vies praatje
Dank allemaal voor de antwoorden.. ben niet meer zo misselijk als die ene avond.. wel wat flauwig, maar dat ben ik altijd tussen ei en ongi.. zal hier dus idd een griepje zijn geweest die niet doorzet of gewoon iets verkeerd gegeten..
Ik vond het toch wel heel anders voelen dan (buik)griep. Denk meer als voedselvergiftiging, maar idd in golven en soms moest ik ineens uit het niets heel erg overgeven of wilde het overgeven niet meer stoppen. Het was meer ook een soort draaierigheid in mijn hoofd. Kreeg op een gegeven moment wel pijn in mijn maag, maar meer als gevolg van het overgeven. En bij de misselijkheid had ik ook dat ik veel dingen heel sterk rook waar ik dan weer misselijk van werd en dingen proefden ook anders. Het is eigenlijk heel moeilijk uit te leggen hoe het voelde merk ik