Leuke mooie boxmobiel

Discussion in 'De babyuitzet' started by bunchy, Sep 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,677
    515
    113
    Voor een meisje.. Ik haat woezel en Pip of iets soort gelijks..
    Iemand de ultieme tip?

2. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    Ik heb bij de babydump die van nijntje besteld in de kleir grijs wit. Voor een meisje ook stoer! Was daar nu ook afgeprijsd.

3. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    Ps... of valt t nog onder woezel en pip categorie? Haha.

4. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,677
    515
    113
    Haha wel een beetje

5. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
  6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben deze! Staan hele mooie op etsy, misschien daar eens kijken. Bij de vrouw waar ik hem besteld heb kun je ze ook naar eigen wens laten maken!

7. Geejaw

Geejaw Lid

Feb 4, 2013
    95
    0
    0
    Wij hebben sinds 1.5 week de Tiny Love Symphony in Motion - Soothe and Groove. Wat een heerlijke mobile is dit zeg. Doordat ie ongeveer 45 minuten lang verschillende melodietjes afspeelt ben je 'm niet zo zat. Daarnaast vindt onze dochter 'm ook geweldig (nu al!) Ze volgt 'm heel goed en doet wanneer ie niet aan staat en ze ligt in de box d'r armpjes omhoog met een krijs; wanneer we 'm dan aanzetten is ze weer blij! :)

Tip: bij Tiny Love Symphony | Muziekmobile | Speelgoed | BabyPlanet | Tiny Loveis ie het goedkoopst (of nouja goedkoop...)

8. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Ik kan je zelf de fisher price rainforest mobiel aanraden. Wij hebben ook een mobiel van tiny love gehad (island versie), maar die vind ons ventje toch echt minder leuk. De rainforest blijft favoriet, en zorgt voor veel plezier.

Rainforest

9. beertje86

beertje86 Actief lid

May 5, 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    Hier hebben we ook een tiny love, maar dan de sweet island dreams.

Tweedehands gekocht via marktplaats voor een zacht prijsje.

10. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Ook de rainforest kiekeboe. Zo leuk, lichtje, muziek (4 verschillende muziekjes waaronder natuurgeluiden) werkt op batterij, stopt vanzelf.
    Zit zelfs een soort afstandbediening bij waarmee je hem op afstand weer aan kunt zettn.
    Mn zoon is nu 16 maanden, het draai-gedeelte met de knuffeltjes is er nu af en t kastje met licht en muziek zit op zn ledikant, het is zn geld wel waard vind ik.
    Ik werd getrokken door de heldere kleuren en t geluid

11. Yc86

Yc86 Actief lid

Jul 15, 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
    Tiny Love Take Along Mobile Princess | Muziekmobielen | Baby-Dump

Wij hebben deze, een groot succes! Ook bij de kindjes die op bezoek kwamen. Ikzelf houd ook helemaal niet van woezel en pip en nijntje enzo. Maar deze is echt heel leuk en ook niet zo groot, deze kan je trouwens ook aan een camping bedje of maxi cosi bevestigen.

12. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,415
    52
    48
    Deze is idd Superleuk, zoon van 2,5 ligt ook nog graag in de box van zijn broertje, lekker relaxen door naar de kleuren te kijken, mooi rustgevend muziekje.
    Ik hield in t begin ook van een mooie rustige box maar het feit is dat baby's toch naar kleur zoeken, dat trekt gewoon. Succes met je keuze!

13. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,677
    515
    113

Wauw! Wat mooi!
    Heb je het mailadres/website van de mevrouw of mag ik die van jou overkopen als jullie m althans toch weg willen doen?

14. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,677
    515
    113
    Tja die andere... Ga je voor mooi of iets leuks voor baby?!
    Of kan het ook samen vallen?

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Heb je een pb gestuurd met de link. Wij doen die van ons nog niet weg haha

16. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
  17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik heb hem van ollie en pollie:)
    Met boxspeeltjes uit dezelfde serie!

18. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

Mar 2, 2014
    310
    0
    16
    Wij hebben er ook een van Tiny Love. Weet niet welke versie, heb 'm van MP. Wel een tip (iets wat ik zelf belangrijk vind), kijk vanuit je kind.
    Je ziet nog steeds veel mobiels (zoals foto op pagina 1 van Blooom) waarbij de figuurtjes zo hangen dat het er voor de volwassenen leuk uit ziet. Maar als een kind op z'n rug ligt dan ziet hij/zij alleen de onderkant van de knuffels. Bij Tiny Love en Fisher Price (en nog een aantal hoor) hangen de knuffels zo dat de kleine ze ook goed kan zien.

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben die ik dus liet zien voor de eerste weken gebruikt. Voor daarna hebben we de tiny love. Maar vind dat voor in het begin niet nodig.

20. Jj14

Jj14 Actief lid

Mar 22, 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Wij hebben ook een Tiny love.... Echt geweldig. Eentje met vier nummers van Mozart, Bach, Beethoven.... Verveelt echt niet.
    Wat ook handig is, is een aan/uit knop en geen draai/ opwind mobiel.

Share This Page