Wij zijn er over na aan het denken om tijn in de wandelwagen te gaan zetten. De ligbak is hij echt zat en hij past er ook niet meer echt in. Hij is nu in priciepe oud genoeg om in de ligstand in de wandelwagen te mogen. Ik vroeg me alleen af of jullie kindjes ook wel eens in sleep vallen in de wandelwagen?
Hoi Mijn meiden zijn zelfs de wandelwagen al ontgroeid maar antwoord toch maar Mijn meiden lagen beide idd gewoon in de ligstand in de wandelwagen . En jah , ze vielen zo nu en dan ook wel in slaap ! Geeft niks , ze liggen toch plat Wel nam ik altijd een dekentje mee voor als het wat kouder was en ze in slaap vielen . Wanneer een kindje in slaap valt , is het lichaampje ook in "ruststand" en daald de lichaamstemperatuur ! Groetjes Joyce
We hebben zo'n speciale winterzak voor in de wagen, dus een dekentje is niet nodig. Tijn slaapt ook eigenlijk niet meer echt in de bak, maar af en toe wil het nog wel eens gebeuren. vroeg me dus af of dat nog wel kon in de wandelwagen.
Nova zit/ligt al sinds twee maanden in de kinderwagen. Ze paste nog wel in de bak maar verveelde zich enorm snel. Gevolg veel huilen en niet slapen.Nu kan ze lekker kijken en ook slapen. Ze kijkt trouwens wel richting ons....
alicia logt al een paar weekjes in de buggy en vond het in het begin een drama. nu vind ze het geweldig omdat ze lekker rond kan kijken en valt inderdaad wel is in slaap. ik heb een winterslaapzak waar ze in ligt dus lekker warm en ze ligt ook plat (quinny buzz)
Hoi, Mijn zoontje is nu 4,5 maand en bijna uit zijn reiswieg gegroeid. Tja, dat is het nadeel van de Buzz, maar dat wist ik toen ik hem ging kopen. Nu wil ik hem in zijn buggy gaan leggen, maar mijn schoonmoeder vindt dit zielig met dit weer, omdat hij dat minder beschut ligt? Hebben jullie kindjes last van de kou en/of wind in de Buzz buggy? Ik kan me herinneren dat er een kap bij zijn hoofd is? En ik heb ook een voetenzak erbij.
@sassie: lijkt me niet zielig hoor. Er zit ook gewoon een kap bij en met de voetenzak erbij krijgt je kleine het echt niet koud hoor. Jesper slaapt ook lekker in de wandelwageninzet hoor.
Ik was ook een beetje bang voor het weer idd. Maar heb de wagen net in elkaar gezet en er zit gewoon een kap bij. Als de wagen in de ligstand staant, ligt hij er nog vrij diep en beschut in. Wij hebben trouwens ook een quinny, maar dan de freestyle
Tyler rijden we sinds vorige week rond in de buggie. Hij zit prima beschut en met een lekkere dikke voetenzak heeft hij het lekker warm en valt hij ook prima in slaap!
Ik heb een Mutsy 4-rider met een lekker warme voetenzak en hier gaat ze in sinds een week of drie. Ze valt regelmatig in slaap, vaak als ik terugwandel van het boodschappen doen. Ik laat haar dan thuis er lekker verder in slapen, rits wel even de voetenzak open, zodat het niet te warm is en ik heb hem op de platste stand staan.
hier ook de freestyle, die kan je 2 kanten op erop klikken, je kindje vooruit laten kijken of met het gezicht naar je toe(zo heb ik m nogsteeds, dinden we gezellig). lars was 6 maanden toen hij er in ging, en toen was het zomer, maar ik had altijd een fleecedeken mee voor als hij in slaap viel en het toch fris was. hij slaapt nu nog wel eens in de wandelwagen als het rondje hem te lang duurt haha.
Nou we zijn gister voor het eerst wezen wandelen en meneer vond het geweldig! Hij had echt zo iets van:"hallo wereld!" Hij was naar alles aan het lachen en maakte geluidjes van plezier.
Laurar kan al vanaf 4 maanden zitten! Ze heeft dan ook altijd in de wandelwagen gelegen. Op ligstand met extra dekentje eronder! Nu zit ze in de buggy en is er helemaal blij in! Je moet gewoon ff kijken hoe je kleine reageert!