Ervaren jullie ook verschil in testen? Zie hier mijn action test en mijn k2v5 allebei van vandaag! (Verschil in duidelijkheid van de streep) Gelukkig wel beide positief!!
Ok gelukkig! Ja misschien wel bekend, maar als het je zelf dan aan gaat twijfel je toch weer en wordt je toch weer onzeker! Gelukkig zijn jullie er dan!
Toen ik op de kruidvat een lichtroze streepje had was de action nog helemaal wit. Dus de kruidvat heeft gewoon minder HCG nodig Gefeliciteerd!
Er zit zelfs verschil in het zelfde merk testen. Gister een donkere k2v5 test vandaag een licht streepje. Maakt me onzeker omdat je hcg ook afneemt bij een VMK. Dit had ik in november namelijk. De action test die ik deed was nog wel duidelijk positief. Afwachten maar weer. Dat weeïge ongesteldheidsgevoel helpt ook niet echt mee!
Ik vind er niet zoveel verschil in zitten tussen die k2v5 en die action eerlijk gezegd. Hoe ziet je test van vandaag eruit?
Ik vind de controle streep van de kruidvat test ook wat anders dan normaal, maar dat kan aan mij liggen!
Ja die kv test is ook lichter. Vandaar mijn verwarring. Ik hoop dat het aan de test ligt. De controlrstreep was ook anders dan normaal
Ik heb ook zo'n kv test gehad. Zal er zo eens een foto van maken voor je. De controlestreep van die test is veel lichter dan de controlestreep van de andere testen. Ik denk dat er dan gewoon minder kleurstof in de gehele test zit waardoor beide strepen lichter uitvallen.
Helaas minder duidelijk dan in het echt, maar je ziet wel dat van de middelste test de controlestreep en daardoor de teststreep ook veel lichter is dan van de andere twee testen. Ik stresste ook even, maar toen bedacht dat ik dat er dus gewoon minder kleurstof in zit. Logisch dat ie dan wat lichter uitvalt
Ah kijk! Dankje @tralala. Ik heb er idd nog een testje tegen aangegooid en die was idd veel duidelijker!! Bedankt allemaal.
Gelukkig is er altijd de clearblue die uitsluitsel geeft! Zie hier mijn test! Omg ik ben verder dan ik dacht! Ik dacht 1-2 te zien, ben ik toch mooi al verder!