verschil in zwangerschap jongetje of meisje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door denise23, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Bij mijn eerste zoon voelde ik mij prima! Totaal niet misselijk geweest.

Nu ben ik weer in verwachting van een jongen maar ben tot 16 weken echt enorm misselijk geweest! Ik moest bijna opgenomen worden door uitdroging. Ik ben nu nog misselijk in de ochtend.
    Dus het zegt echt helemaal niks :p

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    daar heb je idd gelijk in! zou weer meevallen dan met de geslachtsbepaling haha! maar ik was gewoon benieuwd of er veel dezelfde verschillen zuden zijn..1

3. giraf

giraf Niet meer actief

Precies!
    Ik had 2x dezelfde zwangerschap, zelfde kwaaltjes en geen verschil in buik en ik heb een meisje en een jongen :)

4. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik denk dat het per persoon verschillend is. Ik merkte heel goed verschil tussen de meisjes en jongen. De meisjes zwangerschappen verliepen ong hetzelfde en die van mijn zoon helemaal anders.
    Deze zwangerschap verloopt tot nu toe als bij mijn dochters, dus denk dat dit ook weer een meisje is.
    Alleen de zekerheid heb je natuurlijk pas bij de geboorte.

De manier van dragen, naar voren of in de breedte heeft te maken met je buikspieren.

5. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    hier 2 enorm verschillende zwangerschappen maar toch 2 jochies, ik dacht dat de 2e een meid zou zijn omdat het zo anders was, maar nee dus :D

6. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ook ik merk verschil, en niet met alleen het misselijk en niet misselijk zijn. Maar ook andere kwalen.

Zwangerschappen van mijn jongens;

Niet misselijk
    Volle bos haar
    Stralend gezicht
    Veel energie, hele zwangerschap last van schoonmaakdrang gehad
    Geen rug/bekkenpijn
    Buik zat hoog

Zwangerschap van mijn dochter;

Misselijk
    Hele zwangerschap futloos,geen zin in schoonmaken
    Futloos haar+veel haaruitval
    Vermoeid bleek gezicht
    Rug/bekkenpijn
    Lage buik

Nu ben ik zwanger van de 4e, en ben misselijk geweest, heb al last van mijn bekken en rug, en voel mij nu al futloos, en heb al last van veel haaruitval. En totaal geen zin om in huis schoon te maken. Dus zoals ik mij nu voel, is het zelfde als met de zwangerschap van mijn dochter.

7. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Daar klopt ook niks van. Er zijn zoveel mensen die mooi naar voren dragen. Hier ook, en heb een zoon en zwanger van een meisje. En m´n moeder heeft een zoon en twee meiden en droeg ook altijd mooi naar voren dat je het van achter niet kon zien.

Deel Deze Pagina