Rugweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roxyroxx, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Mijn eerste zwangerschap dus allemaal rare dingen in mijn lijf haha...

Sinds vannacht last van soort contracties die beginnen in mijn zijkant van rug/buik en vervolgens naar mijn rug trekken... Zijn dat nou de rugweeen? En moet ik me daar druk om maken dat ik die nu al heb, ben 35 weken zwanger. Vraag me af of het er zeg maar bij hoort als een soort voorweeen of dat het misschien toch iets anders is en ik even moet gaan bellen?

2. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    Kunnen misschien harde buiken zijn! Als je er niet gerust op ben zou ik gewoon verloskundige bellen.

3. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Het zouden voorweeën kunnen zijn.
    Bij twijfel gewoon je vk bellen.
    Het hoeft nog helemaal niets te betekenen hoor, maar je lichaam is zich wel aan het voorbereiden op de bevalling.

Echt, als je twijfelt of je wilt zekerheid hebben houd evt de tijd bij en bel gewoon je vk. zei kan je precies vertellen wat er aan de hand is.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier ook al 2 nachten last van voorweeen.
    Moet ze echt weg puffen!!

5. tulip

tulip Niet meer actief

zouden voorweeen kunnen zijn, voorweeen kunnen je onderscheiden van echte weeen, omdat het niet steeds korter achter elkaar en erger wordt. Voorweeen komen meestal op hetzelfde moment op de dag voor, bij mij steeds s avonds toen. Maar er zit geen regelmaat in, 1 avond kwamen ze bv eerst om de 10 minuten en later om de 20 min. Echte weeen bouwen in tijd af, de tijd ertussen wordt steeds korter.

Maar als je twijfelt altijd je vk/gyn bellen, beter 3 keer te veel dan 1 keer te weinig.

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hey meiden. Toch maar ff gebeld en aan de hand van mijn verhaal en termijn dacht ze idd aan voorweeen... Het is ook zo als jij het beschrijft tulip... Ik dacht ook niet aan echte weeen maar gewoon toch omdat ik er zo'n last van had dat ik dacht toch ff posten ;)

7. tulip

tulip Niet meer actief

gelukkig, mocht er nu snel echt een regelmaat inkomen die steeds korter qua tijd wordt zou ik wel terugbellen, maar voorweeen zal het meest waarschijnlijke zijn.

Deel Deze Pagina