Ik heb sinds een paar dagen enkele tests gedaan. Sinds donderdag een zeeeeer licht tweede streepje. Nadien nog een paar keer getest en het valt mij op dat mijn test ‘s avonds steeds donkerder is dan ‘s ochtends. Kan dit? De tests zijn van onder naar boven: 25/1 - ochtend - predictor early 25/1 - middag - Action early 26/1 - ochtend - Action early 26/1 - avond - Action early De foto met aparte test is van deze ochtend. NOD is trouwens 30/1.
Denkdat ik de foto’s van onder naar boven moet aflezen of niet? Ik zie wel wat oploop hoor in je testen. Je hebt ze vrij kort op alkaar gedaan allemaal. Gefeliciteerd trouwens
Inderdaad, van onder naar boven - oeps Er is inderdaad wel oploop maar ‘s ochtends zijn ze steeds lichter dan ‘s avonds
Ja hoor, dr zijn hier volgens mij meer middag/avond testers dan ochtend. Niks geks aan. Volgens mij lopen je Actiontesten keurig op. Gefeliciteerd!
Onderste 2 zijn van dezelfde dag...ik teste in de avond duidelijker...maar in de ochtend begonnen dus ivm oploop daar bij gebleven met testen.
Er zijn meer mensen die savonds positiever testen dan in de ochtend. Is helemaal niet gek. Ziet er goed uit!