Bloedverlies

Discussion in 'Zwangerschap' started by Womanity, Sep 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Womanity

Womanity Lid

Aug 11, 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Vannacht duidde ik op vers, rood bloedverlies, vanmorgen nog wat bruin. En ontzettend koppijn. Jullie snappen vast dat ik me momenteel wat onrustig maak. Ik ben 8 w zwanger (banner klopt niet, ff geen zin dat nu aan te passen) morgen eerste controle VK. Hebben jullie dit weleens meegemaakt en is het persé een slecht teken??

2. Mama nanou

Sep 3, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi.

Ik heb het 2 weken geleden en deze week meegemaakt. Bij mij was het een laagliggende placenta de lipje hangt net over de baarmoedermond.. Even dachten ze dat mijn baarmoeder verwijd was, maar dat was niet.. De baby groeit goed gisteren nog echo gehad en ze danste in me buik... Het hoeft niet negatief te zijn blijf positief ook al is het moeilijk geb. er ervaring mee.

3. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

Jul 2, 2014
    1,171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Ik heb het ook een paar keer meegemaakt. Je schrikt je rot. Verschrikkelijk vond ik het. Tranen en veel onzekerheden. Ik kon bij de eerste keer meteen naar de gyn voor een echo. Alles was goed. Door mijn bloedingen en angsten kon ik meteen naar het zh voor een echo en had ik 1x een controle tussendoor. Gelukkig bleef onze kleine gewoon zitten. Inmiddels bijna 23 weken zwanger.
    Ik heb tot week 13 echt in de spanning gezeten.

Er hoeft niks aan de hand te zijn zoals bij ons. Fijn dat je morgen een controle hebt.

4. Womanity

Womanity Lid

Aug 11, 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!
    Heb vanmorgen de VK gebeld en ben langs geweest voor een echo. Het vruchtje ed zit er gewoon en heeft een kloppend hartje. Ze dacht dat er waarschijnlijk een adertje of iets gesprongen was want mijn baarmoeder zag er verder goed uit. Wat een opluchting!! ;)

5. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Gelukkig :) en nu.... Relax!

6. Jennechie

Jennechie Actief lid

Jul 28, 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    Gefeliciteerd!

7. Womanity