Morgen is het zover dan heb ik de afspraak om de datum van inleiding te bespreken. Echter heb ik het gevoel dat mijn bevalling er aan zit te komen. Ik heb twee weken geleden veel slijm verloren en over de twee weken genomen ook slijmverlies. Nu sinds een paar dagen veel krampen en lage rugpijn en veel harde buiken. Nu sinds twee dagen is de baby extreem rustig. En nu sinds vandaag hele erge diarree terwijl ik de hele zwangerschap lang zware obstipatie heb gehad. Ik heb echt het idee dat dit voortekenen zijn van de aankomende bevalling. Iemand die dit herkent? Ben overigens al 38+3 dus hij of zij mag komen
Dit is exact hoe ik me voel op het moment, en ik vroeg me hetzelfde af.. as we speak ben ik ook mega misselijk , bij mijn dochter kreeg ik de eerste weeën vlak nadat ik kei hard heb overgegeven.. verder herken ik het weinig van bij haar, maar ben toen ook ingeleid. Mijn kereltje zou voor het goede nog wel ff een weekje mogen blijven zitten, al schatten ze hem erg groot in. Benieuwd of het bij jou wat zegt !
Geen idee. Wel eens gelezen dat je lijf zichzelf als soort van ‘ledigt’ voor je bevalling dus zou kunnen? Ben benieuwd!
Ik zat toen vlak nadat de weeen begonnen op de wc met diarree, met een bak op schoot voor het overgeven. Bij mij kwam het er aan 2 kanten meteen uit Is maar heel even geweest, want zodra ik leeg was, hield het op.
Was bij mn zus idd ook zo. Die dacht eerst dat t darmkrampen waren maar waren al weeen. Ik heb bij mn laatste bevalling savonds bevallen toen ik smiddags enorm misselijk werd en mn lunch eruit spuugde. Savonds lukte t me niet om iets naar binnen te krijgen. Toen had ik ook idd al vanaf twee weken ervoor constant slijmverlies.
Yep, ik ging leeg de bevalling in. Was zo leeg dat ik daardoor ook geen ontlasting tijdens het persen kon verliezen; het had zo voordelen haha
Ik heb vanaf 36 weken ook heel erg diarree gehad, maar het was geen teken dat de bevalling was begonnen bij mij. Met 38 weken ingeleid.
Helaas niks gebeurd tot nu toe. Ik word vrijdag ingeleid dus heb nu wel een einddatum Sinds vanmorgen wel erg veel last van mijn onderrug. De pijn is lastig uit te leggen maar het doet echt pijn en kan gewoon mijn draai niet vinden laten we hopen dat de baby zich meld voor vrijdag
Nee herken ik niet. Sowieso kon ik in die laatste weken echt bijna niks meer eten (gewoon geen ruimte haha) en ik nam / neem elke dag een movicolon zakje. Ben 16.00 bevallen en werd in de nacht wakker met af en toe een wee. Vanaf dat moment niks meer gegeten ook dus er viel weinig te legen