Hoi hoi allemaal. Even een vraagje, Zijn er hier dames die last hebben gehad of hebben van zenuwpijn. Bij mij zit er hoogstwaarschijnlijk een zenuw in mijn bil klem waardoor ik heftige pijn heb in mijn been. Gelukkig heb ik nu voor de nacht amytriptiline en daardoor kan ik wel slapen, maar zodra ik weer ga lopen komt de pijn in alle heftigheid weer teug en moet ik echt gaan liggen op de bank. Lopen of staan gaat dan echt niet meer. De huisarts kon helaas niets zeggen over het verloop hiervan, hoe lang het kan duren etc. Via internet kan ik daar ook niets over vinden. Vandaar mijn vraag aan jullie, zijn er hier amens die dit ook weleens ervaren hebben en verliep het bij jullie? Alvast bedankt!! Joyce
ehh even een fysio bezoekje..of 10 en evt. een osteo. Geeft 1 van de 2 aan hernia huisarts zeggen ik wil mri als het niet beter wod na een aantal behandelingen en rustiger aan doen.. Hier beknelde zenuwen aan alle kanten gehad maar uiteindelijk allemaal terug te lijden naar 2 slechte tussenwervels..
Ben gisteren ook getest op een hernia en dat was het niet.waarschijnlijk heb ik een spier in mijn bil die lui/ stijf is en daardoor is er een zenuw klem gaan zitten. Het komt ook niet vanuit mijn rug. Gelukkig heeft de amytriptiline wel voor de nacht geholpen, kan ik n ieder geval gewoon slapen. Joyce
Ahhh herkenbaar. Toen mijn uk anderhalf was kon ik ook van de een op andere dag niet meer op of neer. Ik ben toen bij de osteo terrecht gekomen en die heeft alles weer op zijn plaats gekraakt. Heb er zoveel profijt van gehad en oefeningen voor mijn rug en bekken mee gekregen die ik probeer minimaal 4x per week te doen en heb er geen last meer van! Zou even langs een osteopaat gaan om te zien of hij wat voor je kan doen. Bij mij was het een grote kans dat het van mijn nieren afkwam waar ik een aantal jaren geleden aan geopereerd ben. Zo zie je maar weer je weet soms zelf niet meer wat het kan zijn. Sterkte
Ja ik ook, Zenuwpijn in bekkenbodem met uitstraling naar beide benen. Gekregen na ruggenprik / keizersnede van dochter (nu ruim 4 jaar) Van alles gehad qua pijnmedicatie, van amytryptyline tot morfine. Gelukkig nu geen medicatie meer maar de pijn is nog hetzelfde. Door revalidatie kan ik het nu goed aan zonder medicatie. (weet hoever ik kan gaan met de pijn) Ik heb veel pijn met zitten/liggen en staan. Maar als ik veel gelopen heb dan komt de pijn ook met dezelfde intensiteit terug. Moet mijzelf erg in acht nemen. Mij is altijd verteld, hoe dichter de zenuwafknelling bij de paardenstaart zit (onderin je rug) hoe minder waarschijnlijk het is dat de zenuw weer hersteld. Ik hou de hoop dat het weer een keer overgaat, maar na bijna 4,5 jaar ben ik daar niet meer zeker van.... Sterkte meid, weet helaas wat het is.... Groetjes jopa