Hoi Allemaal, Ik ben in de war en ben benieuwd of iemand dit ook heeft gehad of mij meer kan vertellen. Wij proberen nu 1,5 jaar om zwanger te worden. Ik heb ongeveer 16 jaar de pil geslikt dus het duurde even voordat het uit mijn lichaam was. Sinds 2 maanden voelt mijn lichaam anders waar ik heel blij mee ben. Maar sinds gisteren avond ben ik in de war en mijn man ook. Ik houd elke maand mijn menstruatie bij. Die schommelt tussen de 27-30 dagen. Nu was ik 26 mei voor het laatst ongesteld, gisteren was dat 19 dagen. Nu kreeg ik gisteren avond opeens last van bloed ik schrok ervan want het was niet weinig. En vanmorgen toen ik naar het toilette ging was het nog steeds veel met afvegen. Ik weet dat je met je eisprong of innesteling bloed kan verliezen, maar zoveel? Ongesteld kan het nog niet zijn dat is veel te vroeg. Het maakt mij nu heel erg onzeker en zenuwachtig. Ik had de afgelopen dagen soms gevoelige borsten. Gisteren avond links onderin mijn buik steken gepaard met gevoelige borsten. En nu op dit moment heb ik pijn in mijn onderbuik. Heeft iemand dit ook wel is gehad? Groetjes Leonie
Hai hai Heb je wel ovutesten gedaan of getempt?? Dan zou je ongeveer kunnen kijken op hoeveel dpo je zou zijn..
hoihoi, Nee ik heb niet getemperatuurd of een test gedaan. Dit deed ik in het begin maar werd ik gestrest van. We hebben het nu 2 weken lang om de dag gedaan. Gisteren was de laatste keer.
Misschien even paar daagjes afwachten. Zou kunnen dat je cyclus van slag is maar innesteling kan ook hoewel het dan wel veel bloed zou zijn denk ik..
Innestelingsbloeding kan variëren van een paar druppels tot een paar inlegkruisjes vol. T gebeurt maar 20% van de gevallen dat er een bloeding ontstaat. Je kunt niks anders doen dan afwachten helaas. T kan prima je menstruatie zijn.
Ja het is afwachten..... Rond 23 juni moet mijn menstruatie beginnen. Een vriendin blijkt dit ook gehad te hebben met haar eisprong... Je word hier zo onzeker van.