hij lijkt positief, maar vind die roze streep wel wat dikker dan normaal.. Lijkt net of ie is uit gelopen! Is het een zwangerschap test? zou dan vandaag nog 1 gaan doen! Succes
Het is meer een brede uitloopvlek. Sommigen doen wat water op de test of dippen de test in wat water. Je kunt dat ook even proberen en kijken wat er dan gebeurt?
Het lijkt mij meer een ophoping van vloeistof,beetje vlekkerig.Ik zou dit zelf niet als positief zien,en een andere doen.
Dat is vreemd, maar ik zou deze idd ook als negatief beschouwen. En ik zou ook nog een test doen succes x
Het is inderdaad niet echt een streep, meer een uitgelopen vlek.. Ik zou er vandaag of morgen nog een doen.. succes!
Misschien een rare vraag, maar was je urine heel donker? Kan zijn dat daardoor kleurverschil komt.. Ik zou m negatief geven, maar wil je niet alle hoop ontnemen.. wanneer is/was je nod?
Mij lijkt de test positief hoor. Is wel iets uitgelopen maar je ziet toch duidelijk een streep. Misschien teveel urine gebruikt. Maar de streep zit er en een streep betekend zwanger! Voor de zekerheid nog een doen zodat je een mooie duidelijke streep krijgt
Op mijn telefoon lijkt het echt een streep, maar als ik inzoom een vlek. Ik zou er meteen een andere tegen aan gegooid hebben.
Zooooo...jij bent voorbarig! In de meeste gevallen is zo'n vlektest ongeldig en betekent het niets. Leuk als je dan al aankondigt dat ze wel zwanger moet zijn!