We kunnen bijna overstappen naar luiers maatje 4. We gebruiken de kruidvat luiers maar nu heb je maatje 4 maxi en maatje 4+ maxi plus. Alle 2 zijn ze voor 9-20 kg. Maar wat is nu het verschil dan alleen maar de inhoud??
Als het goed is, is maatje 4 van 7-18kg en 4+ van 9-20. Verschil is dat 4+ iets meer kan absorberen en ze zijn net iets groter dan de normale maat 4. Wij hebben ze een tijdje naast elkaar gebruikt. 4 voor overdag, 4+ voor 's nachts, maar gebruiken nu alleen nog 4+ voor beide jongens. Maar echt super veel verschil zit er niet tussen hoor.
Dankjewel voor je reactie! Op de site staat dat ze beide voor 9-20 kg zijn, maar kan misschien een foutje zijn.
De 4+ is met iets groter. Mijn dochter lekt niet door in maatje 4, dus ik gebruik matje 4 want dat zitten er ook met van in een pak
Hier naar 4+ gegaan toen 4 door ging lekken, was vrij snel. Maar in 4+ zit ze al heel lang en verwacht dat we 5 niet gaan halen. Maar in 4 zitten vaak wat meer luiers dus zolang dat houdt, zou ik daar voor gaan.