Test positief...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Cryptonism, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik schrijf dit even onder een andere naam want het is nog zo pril en ik ben te vaak teleurgesteld geweest dat ik nog niet blij durf te zijn.

Het zit zo. Ik ben rond 1 februari een dagje ongesteld geweest. Niet al te veel bloed en omdat ik ongesteld moest worden dacht ik dus ook dat dat het was.

Normaliter, sinds ik met de pil gestopt ben een jaar terug, heb ik een dag bloed, een dag niets en dan barst het hevig los. Dit keer gebeurde dat niet en vandaag realiseerde ik me dat ineens.

Test van het Kruidvat gehaald en twee keer gedaan. Twee keer twee hele duidelijke strepen. Dus positief.

Nu vraag ik me alleen af, kan dat wel kloppen als ik dat ongeveer een week na de ongesteldheid doe?

Bedankt alvast. :)

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat het werkt maar voor de visueel ingestelden onder ons:

3. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Nou daar is geen twijfel over mogelijk. Da's gewoon een positieve test.
    Kan het niet zijn dat dat bloedverlies iets anders dan een menstruatie was? Ik geloof dat met name in het begin mogelijk is.

4. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Enne... Gefeliciteerd dus :)

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frownupsidedown: Kan heel goed. Het was op mijn ongesteldheidsdag dus ja, ik heb het niet anders aangezien dan ongesteldheid. Maar ik geloofde het niet want we hebben op de 17e ge'rollebold'. Ik had ongeveer op de 22ste mijn eisprong (tenminste dat dacht ik). En door drukte is er niet heel veel meer van gekomen.

Mja, ik durf nog steeds niet blij te zijn. Da's ook wat toch :S. Twee testen positief.

Morgen wil ik nog even een Clearblue om te zien of het nog steeds zo is en hoelang. En mja, dan maar zien lol.

6. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke positief ;)

Clearblue test hoelang je zwanger bent klopt niks van zonder van je geld. bij mij gaf die aan 1-2 week en was 6 week ;) maar deze 2 testen van hier boven zijn overduidelijk positief :D

7. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Ik kan me indenken dat het dan moeilijk te geloven is. Je zou altijd je arts kunnen vragen of ze de hoogte van het HCG in je bloed willen meten. Daaraan kunnen ze ongeveer inschatten hoe ver je bent, maar dat kan die CB met indicator je natuurlijk ook bij helpen :)

8. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Nou die zijn wel duidelijk positief! Denk dat je wel wat bloed hebt verloren 1 febr, maar dat het geen ongi was.
    Ik twijfel niet over je zwangerschap en ben benieuwd hoever de cb aangeeft, spannend!

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik twijfel nog steeds. Ik voel me ook gewoon heel wazig nu. Ik was af en toe wel duizelig de laatste twee weken maar goed, ik ben in januari ongesteld geweest dus dan zou ik in principe maar 3 weken nu zijn.

Ik heb de testen overigens een uurtje geleden gedaan. Mijn vriendin zegt dat ie dan helemaal positief is omdat ochtendurine altijd veel meer hcg bevat.

10. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Wanneer was je menstruatie in januari? Was dat wel een volwaardige? Anders ben je misschien wel veel langer zwanger... En bij drie weken zo'n test, zou ik denken aan een tweeling :D Ik ga je topic in de gaten houden, want ik vind het super spannend voor je.

Ochtendurine bevat over het algemeen inderdaad meer HCG, tenzij je liters waters de avond ervoor hebt gedronken ;)

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was 1 januari. En die was wel volledig voor zover ik me herinner.

Hallo, een tweeling. Dit zou mijn eerste zijn. Ik ben echt helemaal confuus. Een tweeling dat zou helemaal wat zijn :p

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mooie testen hoor! behoorlijk duidelijk ook!
    Ik weet alles van teleurstellingen, maar hier zou ik vertrouwen in hebben;)

13. NinaD

NinaD Niet meer actief

Van harte gefeli....:)
    Ik denk dat het innestelbloeding is geweest of pseudo-menstruatie doordat er op 1 feb misschien nog niet genoeg hcg in jouw bloed is geweeest.

Geniet ervan! :D

14. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Ik wilde je geen angst aanjagen met die opmerking hoor ;)
    Maar als je 1 jan ongesteld was, dan ben je nu ruim vijf weken ipv drie, dus dan is ook bij een baby de test wel zo duidelijk :)
    Ik denk dat je echt echt echt blij mag zijn.
    Nogmaals gefeliciteerd.

15. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Nou geen twijfel mogelijk; jij bent gewoon hardstikke zwanger!
    Gefeliciteerd meid!

(Ennuh; ga je je nu ook bekend maken..., ben helemaal niet nieuwsgierig hoor! :D)

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, weet ik. Had ik ook niet zo opgevat hoor.

Ik vind het gewoon zo moeilijk te geloven. Er gaat echt van alles door me heen momenteel.

@iedereen: dank jullie wel. Zal morgen laten weten wat CB nog zegt end an tja, dan naar de dokter :p

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap een ding niet (ja echt, n00b eerste klas :p). Als ik 1 januari voor het laatst ongesteld was, hoe is het dan zeker dat ik minimaal vijf weken ben? Want de bevruchting heeft dan toch daarna plaatsgevonden?

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Om dat er altijd vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie wordt gerekend om in eerste instantie uit te rekenen hoever je bent....
    Je krijgt dus ongeveer 2 weken "cadeau"!

Die 5 weken zijn dan ook niet geheel zeker, als je een late eisprong hebt gehad, of een late innesteling dan zou het ook wat korter kunnen zijn....
    Dat zal je pas weten ten tijde van de eerste termijnecho...

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    LOL. Ok, wist ik helemaal niet :p.

Dank je :)

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid