verschil kv 2v5 of luxe

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door moontje2008, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    zit er verschil tussen de kv 2v5 en de luxe uitvoering? ze hebben bij ons die 2v5 niet meer..

2. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    ja die 2v5 zijn gevoeliger en goedkoper!
    en met die kruis ik vind het bagger testen net als de cb plus testen!
    Geven gauw een vaag plusje wat helaas als negatief moet worden beschouwd!

3. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    De kv2v5 is veel duidelijker in aflezen!
    Dus die vind ik prettiger..

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Idem als wat hiervoor gezegd is.
    Ik persoonlijk heb een hekel aan testjes waar een plusje moet verschijnen (zoals die duurdere kruidvattest). Je hebt gauw kans op pennestreepjes die verschijnen en dat betekent in de meeste gevallen een negatieve test. Kortom: plus-testen geven alleen maar meer onzekerheid.

Je zou dan beter (als die Kruidvat 2 voor 5 euro op zijn) testjes van Matcare of sensitest via internet kunnen bestellen, DA Eigen Merk-testen of Etos Eigen Merk-testen kunnen kopen. Of even langs de apotheek voor goede zwangerschapstesten. Predictor is overigens ook geen aanrader!

5. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    of even vragen wanneer ze weer binnen komen??? en dan daar op wachten
    ja ik weet het hihihi dat wachten is slopend!!!!
    maar als je zwanger bent blijft je ongie toch uit (zo denk ik dan altijd maar hihi)

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    nou.. heb er vandaag nog een kruidvat 2v5 tegen aangegooit en die is ook negatief, dus zal ik morgen wel ongesteld worden...

schaam me best een beetje, zijn net pas begonnen en toch zit toch ff in een dipje en dat terwijl er zoveel stellen zijn die zo lang bezig zijn en wij hebben al een prachtig meisje rondhuppelen.. maar toch.. ff traantjes.. zal wel komen omdat ik morgen ongesteld moet worden :p en ik voelde me al best zwanger.. zucht..

7. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    blijft altijd een domper he meid! is niets gek, lekker laten gaan die tranen. hopelijk volgende ronde raak!

Deel Deze Pagina