Meid, ik heb precies hetzelfde als jou ook een hard bultje bij mij meer op mijn nekspier. Hier is ook een 2 jaar geleden een echo van gemaakt en was het ook niks. Het zit er ook nog steeds en naar mijn weten niet groter geworden heb het ook al jaren. Hopelijk is het bij ook niks meid sterkte!
Bloed uitslag was, suiker iets te laag, heb beetje bloedarmoede en bezinking was iets hoger. Huisarts was te laks dus maandag second opinion. Mag wel naar de kno arts dus dat ga ik ook zeker doen (duurt natuurlijk ook weer eeuwen). Maandag even flink wat dingen regelen want er is toch echt wel iets aan de hand, ben toch niet gek?!
Ja hoor, dat kan ik volhouden? Ben sowieso behoorlijk arm dus speciale eten en drinken dat gaat mij niet lukken dat dure spul.
nou begin dan eens met niet snoepen en snacken......het is moeilijk, ik weet het .... dieet produkten hoeven niet hoor....maar je hebt kans dat jou suikerspiegel heel erg piekt als je suikers eet en dan vervolgens weer omlaag keilt.... en dat geeft vaak een moe gevoel.....met trage suikers ( volkoren brood en pastaas en kaas op brood of vlees) heb je dat gepiek veel minder..... s6 er mee..... je schrijft nl dat je je vaak na het eten moe voelt met name naar koolhydraatrijke maaltijden ( poffertjes met suiker, ik denk dat daar toch een verband is...)