vraag aan de scrapbookers onder ons.

Discussie in 'De lounge' gestart door Ior, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

ik ben al een poosje bezig met een eigen album. Ik zit nog in de beginfase. Het idee is om er een fotoalbum van te maken voor ons toekomstige kindje. Maar nu ben ik een beetje inspiratieloos. Dus bij deze, hebben jullie tips, ideeën en voorbeelden? Ik heb foto's ervan in mijn album staan.

2. zuurstok

zuurstok Lid

13 mei 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoek eens op blogs, scrapfora of pinterest, 2peasinabucket of gewoon op merk van papier bij google afbeeldingen.. dan kom je al heel veel tegen. Tegenwoordig heeft bijna iedere scrapwinkel een eigen blog waar designteamleden voorbeelden plaatsen.. dus das ook een leuke inspiratie :)
    Heb zelf ook een blog, maar dat moet je me ff PB-en :)

Tis zooo'n leuke hobby.. zo erg dat we een groter huis kochten waar een extra kamer (naast de slaapkamers) een voorwaarde was voor mn hobby :p

3. Ior

Ior Niet meer actief

hihi ik ken de verslaving:) hier hebben we 4 slaapkamers, dus voldoende ruimte, waar dus ook 1 is ingericht als hobbykamer. Heerlijk, zoveel ruimte.

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

herkenbaar! maar ik hoefde gelukkig alleen een grotere externe schijf aan te schaffen voor mijn digitale scrapkitjes scheelt een hoop geld en ruimte :D maar verslavend is het zeker, ik schrijf nu zelfs lesjes voor PSP.

5. Ior

Ior Niet meer actief

Verder niemand hier aanwezig met leuke voorbeelden???

Deel Deze Pagina