Hoi Hoi, Ben nu zwanger van de tweede en ben steeds aan het na denken wanneer ik bij de eerste een zwangerschapsbroek ben gaan dragen. Zal het echt niet meer weten... Met hoeveel weken zwangerschap zijn jullie een zwangerschapsbroek gaan dragen??
Hoi hoi.. Twee weken geleden heb ik er eindelijk één gekocht. Eigenlijk had het al eerder gekund, maar ik had vaak rokken/jurkjes met een legging aan. Maar een broek is zeker een must. Vooral omdat alle gewone broeken niet lekker meer zitten. En een legging met dit koude weer wel erg koud is.. Succes met een leuke en vooral lekker zittende broek o.i.d. te vinden! Liefs, Sensa
toen ik 6 weken zwanger was heb ik de eerste broek uit de kast gehaalt. ik had ook super veel last van mijn darmen dus dat speelde ook een rol
Met een week of 15/16, gewone broeken zaten te strak, maar die zwangerschapsbroeken voor 't mooie nog iets te wijd. Jurkjes en leggings zijn ideaal!
Ik al vroeg, met een week of 8 als ik thuis was en naar mn werk toen ik ongeveer 10 weken zwanger was. Mn gewone broeken gingen gewoon niet meer dicht dus ik moest wel..
"Voor het mooie nog iets te wijd", is wel een oplossing. Ik heb een broek van mamalicious. Deze sluit perfect bij mij aan. Andere merken zaten bij mij niet mooi. Misschien een idee voor jou? Liefs, Sensa
TS Eerste en tweede zwangerschap kun je echt niet vergelijken.... bij eerste droeg ik met 12 weken nog mn gewone broeken.. (niet allemaal maar de stretch) met de tweede moest ik echt met 6 weken positiebroeken aan, en met 8weken zag iedereen (ook onbekenden) dat ik zwanger was..... nu nummer 3... en echt waar sávonds knellen mn gewone broeken alweer....
Bij de eerste met 11 weken en bij de tweede met 8-9 weken...tja.. die darmen gingen al snel opspelen.
ik rond de 12 weken mijn eigen broeken ging alleen nog met de knoop open maar ja... gaat zo tochten he
Ik met 16 weken...mijn eigen broeken had ik misschien nog wel een weekje langer aangekund, het ging nog wel, maar echt lekker zat het niet meer
hmmm bij de eerste met 10 weken en nu bij de tweede.... nog even afwachten... Nu gaat het bij een aanta broeken niet echt meer (maar die zaten al heel strak), bij een aantal redelijk en bij een aantal zijn ze te groot (uit de periode vlak na mn vorige zwangerschap). Dus ik kan nog wel heel eventjes voort, maar voor hoe lang?? Ben beniewud hoor!
ben nu ongeveer wel op zoek. Heb er nu 1. Kan mn oude broeken nog wel aan, maar die zijn ook 1 a 2 maten te groot aangezien ik net flink afgevallen ben. Ik draag ook veel leggings met rokjes, zit nog prima!
Ik pas bij 25 weken, maar ik had wel allemaal stretchbroeken, en de ook nog effies met een elastiekje om de knoop. Mijn schoonzusje had bij de eerste met zo'n 18 weken de eerste zw.broek aan, maar nu met de 2e al met 10 weken. Verschilt dus wel per keer.
bij mijn eerste met 14 weken ongeveer ,maar ik heb ze nu nog niet aan, maar moet s avonds al wel mijn knoop los doen dus lang zal het wel niet duren