hallo dames is er een van jullie die nog doet sporte tijdens de zwangerschap? Ik Doe op het moment niks,en wil toch iets gaan doen maar wat kan je doen als je zwanger ben? alvast bedankt
Ik fiets iedere dag naar mijn werk (half uur heen en half uur terug), iedere week ga ik 1 x 50 baantjes trekken en straks ga ik op zwangerschapszwemmen. Wat je allemaal kan doen: zwemmen yoga wandelen fietsen
Ik doe op dit moment aan zwangerschapszwemmen. Een half uurtje in de week, in lekker warm water. Wij zwemmen eerst wat baantjes en doen daarna wat oefeningen voor de rug, zijbuikspieren en de bekken. Heerlijk altijd even! Ikzelf doe ook aan fitness nog (met name oefeningen voor mijn rug, die is nogal zwak) en dan even fietsen enzo. Succes!!
ja zwemmen is lekker en wandelen. Fietsen ook wel. Ik fitness zelf, maar dan wel met een speciaal programma voor mijn zwangerschap, Ik mag nog squashen, alleen niet meer fanatiek, omdat dat het risicio verhoogd op blessures en vallen. Gewoon rustig een balletje overslaan is geen probleem. Binnenkort zwangeschapsgym,
Ik doe nog steeds aan BodyBalance (ok, ik ben al een paar keer niet geweest met die kerstdagen enzo , ik ga zondag weer....denk ik ...)
Mijn huisarts vertelde dat zwemmen en lopen erg goed is tijdens de zwangerschap. Mijn grootste hobby is paardrijden, heb al jaren een eigen paard. Volgens mijn arts kon het geen kwaad zolang mijn paard braaf is. Ik vertrouw mijn paard volledig maar als zij erg wakker is sla ik toch een dagje over. Zolang ik me goed voel probeer ik gewoon te blijven rijden.