Het zit me niet lekker

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door butterfly1984, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Mijn dochter heeft een beste vriendinnetje op de psz.
    Nu ze zo goed met elkaar overweg kunnen, zijn de mama en ik ook al een tijdje goed bevriend.
    Zij kwamen hier, we kwamen daar, veel whatsappen en samen winkelen.
    Ineens wou ze minder whatsappen, nou prima, want het ging vaak van haar uit.
    Ene tijdje later wou ze minder afspreken, maar 1 keer in de 2 weken, terwijl ze zei dat ze hoopt op een hele goede vriendschap.
    Ik heb dat gerespecteerd, de meiden mochten nog wel bij elkaar spelen hoor.

Nu merkte ik vorige week dat ze me bewust negeerde en heb gevraagd waarom?
    Ze wil helemaal geen vriendschap meer en wil niet meer afspreken.
    De kinderen mogen elkaar nu alleen nog op school zien en verder niet meer.
    Af en toe belden ze ook nog weleens:p

Vind het zo sneu voor mijn dochtertje dat ze niet meer kan spelen buiten de psz om met haar beste vriendinnetje.
    Echt als je ze samen ziet, zooooooooooooo schattig!!!

Voel me er echt niet lekker onder en zie zelfs op om haar morgen naar school te brengen.:p

Wat denken jullie, zal mijn dochter er onder lijden en zal ik haar tekort doen?

Was er echt ziek van toen ik het hoorde.

2. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Maar wat is hier in godsnaam de reden van? Lijkt me nogal logisch dat zo'n in mijn ogen drastische beslissing uit iets voortkomt... Heb je haar dat niet gevraagd? Heeft jou dochtertje haar dochtertje in haar ogen misschien "iets aan gedaan"?
    Ik zou er persoonlijk weinig mee kunnen als ik niet zou weten wáárom.
    Wel zielig voor je dochtertje idd.

3. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet leuk zeg als iemand opeens zo doet. Ik begrijp dat het je niet lekker zit, zou ik zelf ook zo voelen hoor.
    Stap op haar af of bel haar op en vraag waarom ze dit alles niet meer wil. Niet hierover gaan mailen/smsen/msnen/whatsappen oid, het is beter om elkaar "echt" te spreken, telefonisch of face to face.
    Succes ermee, hopelijk kom je erachter waarom ze zo doet. Als ze geen duidelijke reden opgeeft is ze je vriendschap niet waard.
    Je dochter zal denk ik niks tekort komen hoor. Ze heeft vast nog andere vriendinnetjes en krijgt er ook nog veel meer bij, komt goed.

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Dat is wel heel erg raar.....ik zou toch om uitleg gaan vragen waarom ze ineens geen contact meer wil! Misschien heb je in haar ogen iets verkeerds gedaan of is er iets voorgevallen tussen haar en jouw dochter, waarvan jij helemaal geen benul hebt?

Lijkt me een lastige situatie, ik zou ook niet weten of je je dochter iets tekort doet. Zeker is wel, dat je dochtertje haar vriendinnetje zal missen...:(

succes

5. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    wat een vervelende situatie! Heeft ze je ook gezegd waarom ze dit zo wil?
    Kinderen zijn heel flexibel dus ik zou me over je dochter niet te veel zorgen maken. Op psz kunnen ze nog samen spelen, daarbuiten dus niet meer. Jammer maar helaas, je doet er niks aan.
    Mss zijn er nog andere kindjes om mee af te spreken?

6. butterfly1984

ze heeft het via de telefoon verteld, ze zegt dat ze er geen tijd voor heeft.Tja wat een goede reden.................

Mijn dochtertje heeft niets misdaan, haar dochtertje is een beetje de baas van de 2.

Het komt echt rauw op mijn dak vallen en weet dus niet goed wat ik ermee aanmoet.
    Helemaal links laten liggen of toch nog proberen te praten, als ze dat wil?

Vind echt sneu en misschien moet ik niet zo denken, maar ze zijn echte vriendinnetjes en zag al helemaal voor me hoe ze alle klassen samen zouden doorlopen.
    Nu mogen ze geeneens meer samen spelen buiten schooltijd.
    Het doet me echt pijn!!!
    geeneens om mezelf, maar puur om onze dochtertje.

7. butterfly1984

we zijn vrijdag bij een meisje geweest, waar ze ook wel vaker mee heeft gespeeld, maar die liggen elkaar toch niet zo.
    Ook gaat deze naar de psz (maart 2012) naar een andere school dan mijn dochter

8. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff geen tijd, rotsmoes is het. Ze durft gewoon niet te zeggen wat er werkelijk aan de hand is.
    Ik zou dit aan haar zeggen dat je niet gelooft dat dit de echte reden is en dat je graag wilt praten over wat er dan echt aan de hand is. Als zij dit niet wil, of als zij vol blijft houden dat ze echt geen tijd heeft zou ik het erbij laten.

9. butterfly1984

zelf vermoed ik dat ze zo'n iemand is die zich er volop instort en als ze daarna weer een andere kandidaat ziet dat ze daar weer volop instort.
    Zag haar praten met een andere mama en hoorde ze afspreken voor een bak koffie samen met de kids.
    Nu zei ze ook dat ze laatst ook al waren geweest.

Deel Deze Pagina