Mijn zoon past eindelijk in ondergoed maat 92 van de zeeman. Alleen is dat hier heel slecht verkrijgbaar. Wie weet hoe de boxers van de v&d, c&a, h&m vallen? Hema valt veel groter dat zakt van zijn bips en/of aan de pijpjes houdt hij heel veel ruimte over.
Zeeman kan tegenwoordig ook online. Ik haal ze altijd van de action, maar die beginnen bij 98 geloof ik.
helaas staan de boxers die ik bedoel er online niet bij. 2 in een pak 1x rood-grijs en 1x grijs-rood en ook in het blauw heb je deze versie.
De eerste boxers van mn zoontje waren 86/92 van h&m en die sloten mooi aan. Hema valt idd wijd, zeker als hij smal gebouwd is! Van v&d heb ik ze nooit gehad.
C&a valt best smal. Vooral die van biologisch katoen. Daarnaast heeft Action echt leuke boxers voor jongens. Verpakt per twee, in leuke kleurcombinaties en Best stoer. En ze vallen ook smal.
hij is 89,5 cm en 11,5 kg. En ook maar eens bij de c&a kijken, online is er niet veel in 92. Action kan ik ook weleens gaan kijken.
@catou Ik heb hier hetzelfde probleem. Hema ook veel te breed en nog geen alternatief gevonden. ik hoop dat H&M de oplossing is. Bedankt voor je topic
Handig topic, ik vroeg me precies hetzelfde af! Ik had voor mijn zoontje ook zo'n setje met 2 boxertjes en een hemd gekocht bij de Zeeman, maar nu zag ik ze bij beide Zeemannen hier in de stad niet meer. Ik ga dus online maar eens bij de H&M kijken en in de stad bij de C&A.
ik had hiervoor altijd boxers van Beeren: Baby beeren ondergoed boxershort blauw - beeren ondergoed, beeren bodywear bij beerenonderkleding.nl. Zonder luier eronder zat maat 50/56 vorig jaar perfect. Ik vind de verzendkosten voor een paar onderbroeken vrij hoog pas bij 11 onderbroeken vervallen de verzendkosten. Maar vorig jaar was ik allang blij dat ik wat gevonden had. Zeeman maat 92 past hem nu ook, pijpjes zijn nog iets te wijd. En dat ondergoed van de Kruidvat 92/98 zit ook goed.