yep hou er wel rekening mee dat als je m erop maakt dat je de kinderwagen niet meer op de rem kan zetten... en dat je rem losjes gaat zitten (als ik het bord er niet op het zitten dan valt de rem heel iets naar beneden en af en toe klikt ie dan tegen het gedeelte waar je de rem inzet om m op de rem te zetten... snap je m??) ik lees nu net de reactie boven mij... en blijkbaar zijn er dus meerdere bevestigingen....
Uhhh nee niet helemaal ik heb wel vaker iets over de rem gehoord in combibatie met een plankje.... ik ga straks even bij iemand passen in elk geval!
wij kunnen de afstand van het plankje niet instellen... is gewoon een blok die je aan de stang bij de rem maakt en daar klik je het plankje aan....
Oh j a dan snap ik je probleem denk ik. Dat de rem door het gewicht naar beneden wordt gedrukt? Ik denk dat dit een andere is?
Bij ons aan dat blokje zit een verstelbandje zoals op de foto. Dan staat het plankje iets verder van de rem vandaan. Ik kan wel goed bij de rem zo.
Ik kan hem via facebook van iemand hier in de buurt overnemen dus ik hoop dat ie past! Ik heb nu nog een duowagen maar mijn dochter wordt bijna 2 en wil er niet meer in...
Wij hebben een ander merk meerijdplankje op onze transporter. Sinds we deze gebruiken is onze rem 'lam' en valt deze iedere keer naar beneden ook als het plankje er niet aan zit.