Hoi allemaal, Ik ben aan het kijken voor een wikkeldeken en nu zie ik heel vaak de lodger wrapper voorbij komen. Wat heeft die deken als voordelen op gewone wikkeldekens? Kan ik het beste zo'n lodger kopen en dan nog welke? er zijn zoveel soorten! Ben benieuwd naar jullie ervaringen
Ik heb met Lodger geen ervaring, maar ik heb toen zelf een wikkeldeken, (zoals de baby nomade) gemaakt voor mijn zoon. Hierin zaten een soort beentjes waardoor hij ook met zijn deken in de maxi cosi kon. Dat was ideaal.
Ik heb 2 wrappers, allebei gekregen. Het is een fijne wikkeldeken, die je met klittenband nog vast kunt zetten. Om heel eerlijk te zijn, ik zou ze zelf niet gekocht hebben; een gewone deken is net zo makkelijk. Ik zou eerder kijken voor zo'n fleece die je ook als voetenzak kunt gebruiken, dus met gaten voor een 5-puntsgordel.
Ik heb de lodger en die van de kruidvat, lodger is vooral erg mooi, maar verder geen enkel verschil, als ik het eerder had geweten dan had ik er gewoon alleen die van de kruidvat gekocht, stuk goedkoper en net zo goed!
ik heb geen lodger wrapper, maar een doek van Snoozebaby. Heel handig omdat er gaten inzitten, zodat je hem kunt gebruiken in de maxi cosi. Hij is heel zacht en blijft ook erg mooi.
Ik zit nog steeds te twijfelen wat ik in de kinderwagen ga gebruiken deze zomer... Lakentje/dekentje of toch een wrapper? Wat is jullie ervaring hier mee? Kan ik dan best gewoon een fleece wikkeldeken gebruiken of ook de wrapper? Is het bij de wrapper niet zo dat het hoofdje er meer in zit (dat je het zo rondom met een touwtje kunt snoeren?)
ik heb een blauwe, ik doe hem weg. onze knul wordt er te groot voor. Ik heb ook nog van het kruitvat. Ik wil het op mp zetten in deze dagen. Maar als je interesse heb, mag je wel overnemen.
Ik heb trouwens ook de snoozebaby(ik heb teveel geshopt tijdens mijn zwangerschap haha), die gebruik ik voor in de maxicosi, die is echt super zacht en lekker handig omdat hij dus ook in de maxicosi kan...
De lodger is erg mooi en van goede kwalitiet maar die van de Kruidvat zijn net zo goed. Juffertje: is zou gewoon een lakentje met dekentje gebruiken. De warmte van je kindje raakt hij via het hoofdje kwijt en met een wikkeldoen is zijn hoofdje ook bedekt. Merkte bij mijn zoontje dat een mutsje soms al warm was en dat hij helemaal rood aanliep. Zou het dus niet te warm maken je kunt altijd een dekentje extra omleggen en later weer afhalen. Dan dat je een lodger oid. hebt die je niet kan afdoen omdat je anders niks hebt.
GEbruikt als wikkeldoek in de kinderwagen en nu gebruik ik de wrapper als speeldeken als we ergens naar toe gaan.. na tig keer wassen, blijft hij gewoon mooi!
Als ik een zomer of voorjaarskindje had verwacht had ik er geen gekocht. Maar zonder de lodger had mijn zoontje niet naar buiten gekunt. In zijn wrapper en 4 lagen dekens met een kruik kon het wel even. Maar hij was erg klein en het vroor erg hard.
Ja Linda,zit ik nu ook aan te denken...mijn kindje word half mei geboren...maar ja in kinderwagen kun je hem ook gebruiken toch en in maxicosi...kan dan ook ipv jasje
Ik vindt het vershil dat die goed koperen vaak van alleen fleecs zijn en dat je kindje dan onwijs gaat zwerven ( altans min dochter wel bij die van de prenatal en kruitvat toen ) Die van lodger zijn van katoen fleec en die ademen meer Ik heb er nu twee de dinont zomer coletie men ze zien er nog zo gaaf uit zijn tweedehands. ( nou die van prenatal toen die was na twee keer wassen al aan het pillen )
O ja ik ga hem voor in de wagen en gewoon in de box binnen en buiten gebreuken. En in het ziekenhuis en thuis op de arm Ooo ja ik zie me al zitten
Tja ti's denk ook gevoel wat wil je. Wat vindt je mooi Ik vindt die met De beentjes er in niet mooi En ben gek van de kwaliteit van lodger
vind die met die beentjes ook niet mooi...en moet ik dan katoen nemen of de fleece versie? tis natuurlijk geen winter als we hem gebruiken
Is die van het Kruidvat van katoen? Dacht dat dat zo'n synthetisch ding was. Had er zo eentje van Prenatal, 3 keer gebruikt en daarna weggedaan, ze zweette als een otter. Toen een lodger wrapper gekocht, in een kleurtje wat de collectie uitging en flink was afgeprijsd, die vond ik stukken beter, ook gewoon katoen.